Ik heb 'Peuterpuberteit, zo overleef je hem samen!' van José Sagasser. Er staan veel herkenbare situaties in beschreven en behoorlijk wat tips! Een heel fijn boek, vind ik!
Ik heb hem zelf via internet besteld maar volgens mij kan je die ook wel bij de boekhandel krijgen, en mochten ze die niet op vooraad hebben dan kunnen ze die vast wel voor je bestellen! Misschien handig: ISBN 90-8574-257-9
how2talk2kids, kan je daarna nog heel lang toepassen en werkt heel goed! Ik gebruik het zelfs in mn werk met echte pubers
Dat boek van 'how 2 talk 2 kids'ziet er goed uit. Dank dat ik het ga aanschaffen Kan het ook goed voor mijn werk gebruiken
ja het is echt een fijn boek hoor! Je moet er wel een beetje voor openstaan, maar het past heel erg bij mij. Ik geloof er wel in dat gedrag een gevolg van communicatie is. Het werkt bij mij heel goed. Mijn man gelooft er niet in en krijgt eigelijk alle driftbuien
Ik heb hem maar besteld. Voordat ik moeder werd, dacht ik dat ik een 'strenge'' moeder zou worden. Nu heb ik inmiddels geleerd dat consequent zijn belangrijk is, en dat er voldoende grenzen gesteld moeten worden. Maar de manier waarop is ook erg belangrijk. Mijn zoon is erg aan het puberen. Heb inmiddels al uitgevonden wat ik het beste kan doen om driftbuien te voorkomen of minder lang te laten duren. Ik geloof in communicatie als een belangrijk middel. Dus ik denk wel dat het me aanspreekt.