Geneigd zijn om steeds te testen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door mamav2boefies, 16 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamav2boefies

    mamav2boefies Fanatiek lid

    22 dec 2010
    1.158
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hallo meiden

    Ik ben nu 5 weken zwanger maar tot op heden nog nergens last van (ik klopt het af want bij mijn vorige 2 zwangerschappen heb ik last gehad van issias)
    Ik ben de ene dag meer moe dan de andere dag maar omdat ik nog geen kwaaltjes heb ben ik zo geneigd om steeds te gaan testen om te kijken of ik nog wel zwanger ben

    Zijn er nog meer meiden die dit ook hebben?
     
  2. Krissie84

    Krissie84 Actief lid

    30 dec 2010
    189
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb 4 keer getest waarbij de laatste een CB digitaal. Toen geloofde ik het pas echt, toen daar "zwanger" kwam te staan. Vanmiddag de verloskundige gebeld, toen had ik weer even de gedachte van:" maar wat als ik het nou niet goed gezien heb, wat als het helemaal niet waar is?" Stom natuurlijk, maar dat spookt steeds door mijn hoofd.

    Dus ja ik begrijp het wel een beetje. Overigens heb ik wel met mezelf afgesproken om niet meer te testen. Ik wil me niet druk hoeven maken of het teststreepje lichter of donkerder is als de vorige.
     
  3. masu

    masu VIP lid

    5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Ik herken 't wel een klein beetje. Ik heb tot 20 weken of zo echt amper kwaaltjes gehad.
    Natuurlijk is dat heel fijn, maar ik voelde ook nog geen leven en dan ging ik me wel zorgen maken of 't nog wel allemaal goed was en of er wel echt een babytje zat!
    Nou ja, dat werd natuurlijk bevestigd door de echo's, maar het is toch maar een raar idee als je nergens last van hebt!

    Zoals ze toen ook tegen mij zeiden: geniet van het feit dat je geen kwaaltjes hebt! ;)

    groetjes
    Masu
     
  4. Chai

    Chai Niet meer actief

    Ik had het ook en heb er nooit aan toegegeven.
    Ik was veelste bang dat er inneens een nega test tussen zou zitten, haha :p.
     
  5. Zonn

    Zonn Fanatiek lid

    11 okt 2010
    1.170
    253
    83
    NULL
    NULL
    Ik ben tot de laatste test op was doorgegaan...dus heb er nog zo'n drie gedaan haha
    Vooral de dag waarop moeders voor moeders kwam wilde ik nog ff de bevestiging dat het ECHT zo was voordat zij met de test kwam.
    Spreek anders met jezelf een grens af: maak op wat je nog hebt (tenzij je er nog 10 hebt haha) of koop er nog maar 1 of 2 ofzo en probeer daarna vertrouwen te hebben anders blijf je zenuwen.
    Succes!
     
  6. merah

    merah VIP lid

    8 jun 2009
    13.178
    4.314
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    De neiging om te testen??? Hahaha!!!
    Ik heb al een fabriek aan testen weggewerkt. ZO'n beetje om de 1 a 2 dagen.
    Ja, het is erg. Ik weet het.
    In het begin is dat leuk: kijk, hij wordt steeds donkerder! Tot je een test treft, of misschien wel twee die opeens weer iets lichter zijn... Ik maak mezelf er helemaal gek mee!
    En toch... de neiging om te testen blijft.
     

Deel Deze Pagina