Goed Boek

Discussie in 'De lounge' gestart door Meral, 23 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anzza

Anzza Fanatiek lid

23 jun 2012
    2.345
    0
    36
    drenthe
    Dean Koontz en Mo Hayder. Van beide schrijvers zijn het thrillers, echte aanraders!

2. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    Een keukenmeidenroman van katryn stockett, vond ikmook heel erg mooi. Op het eind zelfs een traantje moeten laten ;).
    Jodie pilcout, het tere kind
    De 100 jarige man die uit het raam klom en verdween, weet even de auteur niet.
    Tonio van van der Heijden
    boeken van james patterson of john grisham moeten ook goed zijn.

3. Mich85

Mich85 Actief lid

31 mei 2012
    196
    0
    0
    Als het om thrillers gaat, inderdaad Stephen King, Mo Hayder en Dean Koontz.

Heb je het over literatuur vind ik Sophie's choice (Sophie's keuze?) van William Styron heel mooi. Het begint heel langdradig, maar is zeker de moeite waard om door te zetten en te lezen tot het eind.. waarschuwing: het doet wel zeer aan je moederhart :$

4. ukkie89

ukkie89 Fanatiek lid

26 okt 2011
    1.541
    0
    36
    Vrouw
    Ergens in het midden
    Ik ben zelf dol op de boeken van Virginia Andrews en de rizolli en isles serie van Tess Gerritsen.

5. fafa

fafa Niet meer actief

De 100 jarige man is inderdaad supergrappig! Zelden zo moeten lachen om een boek :D

Beste boek dat ik afgelopen jaar heb gelezen is "the casual vacancy" (weet zo even de nederlandse titel niet) van J.K. Rowling. (En nee, dat is geen kinderboek, maar echt een grote-mensenboek ;))

6. fafa

fafa Niet meer actief

Ow, Sophie's choice... die zou ik echt niet kunnen lezen. Ik weet wat de "keuze" van de titel inhoudt. Brrrr. Ik zou een week lang depri zijn als ik hem zou lezen, denk ik ;)

7. MaggieMagpie

MaggieMagpie Niet meer actief

Ik lees alleen maar chicklit eigenlijk. Jill Mansell is m'n grote favoriet!!

8. Mich85

Mich85 Actief lid

31 mei 2012
    196
    0
    0
    Ik was ook wel even in shock nadat het boek uit was... er hebben wat tranen gevloeid hier :$

Deel Deze Pagina