Een keukenmeidenroman van katryn stockett, vond ikmook heel erg mooi. Op het eind zelfs een traantje moeten laten . Jodie pilcout, het tere kind De 100 jarige man die uit het raam klom en verdween, weet even de auteur niet. Tonio van van der Heijden boeken van james patterson of john grisham moeten ook goed zijn.
Als het om thrillers gaat, inderdaad Stephen King, Mo Hayder en Dean Koontz. Heb je het over literatuur vind ik Sophie's choice (Sophie's keuze?) van William Styron heel mooi. Het begint heel langdradig, maar is zeker de moeite waard om door te zetten en te lezen tot het eind.. waarschuwing: het doet wel zeer aan je moederhart
De 100 jarige man is inderdaad supergrappig! Zelden zo moeten lachen om een boek Beste boek dat ik afgelopen jaar heb gelezen is "the casual vacancy" (weet zo even de nederlandse titel niet) van J.K. Rowling. (En nee, dat is geen kinderboek, maar echt een grote-mensenboek )
Ow, Sophie's choice... die zou ik echt niet kunnen lezen. Ik weet wat de "keuze" van de titel inhoudt. Brrrr. Ik zou een week lang depri zijn als ik hem zou lezen, denk ik