pff, vandaag wat is echt DES DUIVELS. en dan wel op de nederlandse energie maatschappij. Ik wacht al een hele tijd op een bedrag wat teruggestuurd zou worden. Ik moest hiervoor een uitreksel opsturen (wat me ook geld heeft gekost) krijg ik een zo'n trien aan de telefoon en die verteld mij dat ik het verkeerde form op heb gestuurd. en dan terwijl ik al 3 keer heb gebeld en gezegd is dat ik het zou krijgen en dat alles goed was. ik zeg "je bent gewoon aan het voorlezen! kijk gewoon zelf even dan zie je dat het wel goed is" Nou het was allemaal niet goed, en ik moest rustig aan doen (ik was ondertussen al flink pissig) krijg je zo;n standaard zin van.. als u niet rustig wordt kan ik u niet helpen. NEE TRUT DAT DOE JE NU TOCH OOK AL NIET.:x volgens haar was er vorige keer al tegen me gezegd dat het verkeerd was, en het was WEL verkeerd. en ik moest maar een nieuwe opsturen. echt ASOCIAAL. ik zeg "je zit me gewoon voor leugenaar uit te maken" toen opgehangen en gewoon nog een keer gebeld. Man was ondertussen al naar beneden gekomen zo van.. huh? jij schreeuwen? ik schreeuw eigenlijk nooit aan de telefoon. ging me niet eens meer om het geld maar gewoon om het principe. toen nog een keer gebeld en netjes geholpen. en het was dus wel goed, en ik kreeg gewoon mijn geld terug. nu krijg ik net een email van hun dat ik het gelijk gestort krijg.. met nog wat centjes er bovenop ivm de overlast goed geregeld dus maar oef wat was ik boos zo dat wilde ik even kwijt
Ik zou zeggen doe rustig aan en denk aan je hart... Maar ik snap je wel, ik heb ook jaren lang problemen met zo'n instelling gehad, dat ik uiteindelijk ben overgestapt naar een ander (het was altijd gezeik en niets ging in 1x goed... ongelofelijk wat een domme mensen er werken voor zo'n bedrijf)!!
sorry moest wel even lachen toen ik het las. Maar kan het me zo goed voorstellen dat je pissed was. Heel blij dat het nu opgelost is en dat je ook nog extra krijgt. Dan geven ze toe dat ze fout zaten, dat is netjes.
Ik het me zo goed voorstellen soms heb je van die troelaas achter die telefoon zitten die je eigenlijk door de telefoon heen wilt trekken van doe zelf eens normaal GRRR.. Snap helemaal dat de stoom uit je oren kwam haha en dat het een principe kwestie werd haha. Gelukkig is het nu geregeld. Hoop ik voor je echt
Owh sommige mensen bij van die bedrijven.. grrr.. zo 1 had ik er een poosje terug ook aan de telefoon. Wel weer netjes dat ze het geld gelijk gestort hebben met een beetje extra