He bah! Zie er echt tegenop! Zondag vertrekt mijn man op oefening. Nou ben ik dat wel gewend (na 6,5 jaar) Maar nu ben ik voor het eerst alleen met ons dochtertje. Natuurlijk weet je wel dat die tijd gaat komen, het is je man zijn vak maar toch... Moet nog eventjes de knop voor mezelf omzetten denk ik... En het is maar voor een weekje, we zijn wel meer gewend met 3 lange uitzendingen achter elkaar... Dus ja, ik ga dit maar gewoon zien als een mooie oefening... ook voor mij haha!!! Want het is nu toch heeeeeeeeel anders nu zij er is! XXX Siren!
ach meisje toch, het komt goed! En gewoon veel op zwp kletsen heel veel succes en lekker de dagen af tellen totdat je mannetje weer terug is!
Ja komt goed, en ik weet al zo lang dat deze oefening eraan komt maarja, toch... valt een beetje tegen. Mooie oefening ook voor mij zo'n weekje. Ik heb 3 uitzendingen naar Afghanistan meegemaakt en veeeeeeeeeeeele oefeningen dus ben het wel gewend. Dit is weer opnieuw wennen voor mij! En voor hem ook waarschijnlijk, hij gaat voor het eerst zijn dochter een week niet zien.
Spannend, ik hoop dat het mee valt. Echt een nadeel van een militair, toen mijn broertje 3 maanden was moest mijn vader een jaar op oefening, hij was dan alleen op zondag thuis. Respect voor mijn mama met 2 kleine kinderen
Succes meis! Ik ben nu sinds juli doordeweeks alleen, man zit intern... Vind het zwaar, onze zoon is nu bijna 2,5. Weekje met om de dag een afspraak inplannen en als het niet gaat hulp vragen. Succes!
Ja, hier ook. Vanaf december gaat hij waarschijnlijk een opleiding in. Hij is dan 9maanden lang ele ma t/m vrij weg. Ik heb nu verlof maar dan werk ik ondertussen ook weer. Zal zwaar zijn in het begin, geloof dat het wel goed komt als we eenmaal ons ritme gevonden hebben. Nee, het leven als mil.vrouw gaat niet altijd over rozen.
Ja!!! Echt respect daarvoor!!!! De vrouwen worden weleens vergeten. Toen hij terug was van afghanistan vroeg iedereen hoe het met hem was... Hallo ik ben er ook nog! Het is voor mij ook een uitzendig, zo heb ik het alle 3 de keren gevoeld. Maarja, wij krijgen immers veel minder aandacht als thuisfront. Helaas...
Herkenbaar! Het zal zeker wel even wennen zijn, helemaal omdat je kleine nog zo jong is. Maar je komt snel weer in je eigen routine is mijn ervaring. Ik zag ook wel een beetje op tegen de eerste oefening na z'n laatste uitzending, toen was onze jongste ook zo klein, maar het is me toen best wel meegevallen. Komt helemaal goed! Nu kun jij heerlijk genieten van je kleintje, en volgende week je kerel weer in de armen springen!
Ja weet je het is altijd wel wat. De oefeningen toen ik zwanger was waren ook niet leuk (niet dat ze ooit wel leuk zijn hmmmm) Het is altijd het idee he. Maar goed, ik sta er voor 1000% achter en als ik kon kiezen zou ik weer voor mijn man gaan.. love is love! En nu ben ik niet meer alleen thuis, alleen zegt onze dochter nog niets terug hihi!
Sterkte meid! Komt goed echt! Mijn man vertrekt 2 januari voor 5 maanden afghanistan, ik ben dan ook voor het eerst alleen met 3 kids. zie er ook tegenop hoor
Och meid toch, jazeker komt het goed, we zijn sterk he! De mijne heeft alles bij elkaar 11maanden in afghanistan gezeten. Weet hoe je je voelt!
Kom gewoon veel met je kletsen dan Is zijn eerste uitzending, hij is wel een x aantal keren op oefening geweest (langste was 6 weken) dus voor mij is het ook ff wennen Maar idd, we redden het wel
Je krijgt ook elke maand een uitnodiging voor de familiedag op de kazerne. Maar ik persoonlijk vind het niet fijn elke maand te gaan, Ik word altijd een beetje depri als ik daar zit. Ik heb wel vriendinnen die ik ken via het leger, we gaan altijd wel samen een x, das fijn om bij te kletsen. En een keer met mijn schoonouders.
hier ook alleen (vriend werkt in het buitenland), in het begin best heel zwaar, zeker als je ook nog s nachts eruit moet maar als je eenmaal een ritme hebt gevonden wordt t echt makkelijker hoor. Ik moet wel zeggen dat ik er soms wel een beetje gek van word dat ik geen moment voor mezelf heb (dochterlief slaapt helaas niet voor 22u) Maar hij is nu ook al bijna 3 weken weg dus dan mag mn dipje ook wel vind ik haha Succes en miss kan je fam je een beetje helpen.