Winkelen is niet mijn hobby ( en dat is nog zacht uitgedrukt ). Ik erger me aan het feit dat het modebeeld zo bepalend is in de kledingwinkels. Ik ben eind 30 en vind de mode erg gericht op de jongere meiden. Ik wil geen high-waisted skinny met gaten, of een croptop met oversized blouse. Ik wil een gewone jeans met een leuke top erop. Ik houd van vrouwelijk stoer. Dus waar kopen jullie je "gewone" kleding?
Nou, ik ben 33 en heb ook geen behoefte aan crop tops of super super strakke high skinny’s. Die pas ik gewoon niet meer na 4 kindjes. Maar vind je het echt lastig? Er is behoorlijk wat basic aanbod? Ik zelf houd enorm van skinny of straight jeans. Niet meer high waist maar gewoon medium. Oversized shirt of blouse (erin) is leuk! Want heel eerlijk, mijn buik is natuurlijk niet meer wat die was. Ondanks dat ik gewoon slank en klein ben, kan ik echt niet meer álles hebben. Dus een crop top of super strakke high waist broek? No way. Geef mij maar een mooie blouse die ik in m’n broek kan dragen. Of thuis natuurlijk gewoon een fijne oversized sweater
Haha, ik ben 40+, heb 4 kinderen gebaard en ik draag gewoon een croptop. Met lange mouwen op een oversized pantalon dan wel en alleen als ik een avondje op restaurant ben ofzo. Maar ik koop graag bij vanalles. Kan H&M en Zara zijn maar ook merken als Ganni, Bellerose, Malen Birger. Dat is wat duurder en denk ik wel goed over na wat ik graag hebben wil.
Modström, Catwalk Junkie, Yaya, Fabienne Chapot, Cotton club, WE. Shoeby heeft ook leuke kleding alleen dat begint bij maat 36 en ik heb een kleinere maat dus ik weet niet hoe de kwaliteit daar precies van is.
Ik slaag vaak bij de WE en Esprit. Je kan me uittekenen in een straight jeans met shirt of simpele trui. Blauw/zwart, denk net een beetje als @Vero hier op het forum. Die zag ik ook weleens wat posten over haar kledingstijl. Ik ga niet met de mode mee, ik ben net weer een beetje in volgens mij met de spijkerbroek (nooit skinny’s gedragen) maar dat is niet expres
Laatste tijd heel veel bij Only Verder H&M, bijenkorf of online (Catwalk junkie, Levi's , scotch and soda)
Cotton Club, Costes, Only, Veromoda, JDY, About You, Wefashion, Zara, HM, Lolaliza, MyJewellery… Ik ben bijna 40 maar ik draag ook geen crop tops. Niet door mijn leeftijd of lichaam dat is beide prima maar gewoon omdat ik dat nooit gedaan heb en ik er niet van houd
Ik koop graag bij Otrium in de uitverkoop, aangezien de merken die ik leuk vind best duur zijn. Merken die ik daar bestel: - Scotch & Soda - Filippa K - modstrom - Claudia strater Pom en vind ik ook leuk, lekker vrolijk!
Ik draag een grotere maat en koop m'n kleding vaak bij H&M (plussize), Norah, Paprika, M&S, Ulla Popken, Bagoes, Wehkamp (jurken van Miljuschka).
Ik koop bijna alles via Vinted, ik zoek inspiratie bij grotere merken en kijk wat er tweedehands te krijgen is.
Ik koop bijna alles bij van Uffelen. Staat bekend als oubollig, maar dat is slechts een deel van de collectie. Heel veel fijne merken als Opus, Geisha, Expresso. Ik vind veel tijdloos daar, zonder dat het te basic wordt.
Ik koop vooral kleren van Fabienne Chapot en scotch and soda. Meestal koop ik het bij een winkel bij ons in de stad waar ze diverse merken verkopen.