Partner verrassen

Discussion in 'De lounge' started by Beckje, Sep 1, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Beckje

Beckje VIP lid

Jul 12, 2010
    8,652
    4
    36
    Bij de oudste heb ik een papapakket gemaakt omdat ik allemaal mooie dozen met allemaal leuke spullen kreeg en hij niets.
    Had er bier in gedaan, oordopjes (hij werkt in de bouw dus komt sowieso wel eens van pas ;) ), tijdschrift over koken, rompertje en nog iets wat ik niet meer weet en een kort briefje erbij.

Nu kwam ie met hints dat ie het toch wel jammer vond dat ie geen papapakket had gekregen.;)

Nu is onze jongste dochter 2 maandjes oud en wil ik alsnog een 'laat' pakketje maken voor hem.
    Wilde er een draagzak in doen (ja wel een ergonomische ;) ) en een kleihartje met de handafdruk van onze 2 meiden in een lijstje plus klein 'sleutelhangertje' met een hartje, gemaakt van de vingerafdrukken van onze dochters.
    Wilde er nog iets in doen. Hij is verzot op koken en klussen, maar weet niet wat ik daar nou weer mee kan? Gewoon iets kleins simpels, maar wel iets waar je wat aan hebt zeg maar... We hebben een complete bouwmarkt aan gereedschap volgens mij en koken tja... Hebben daar ook al genoeg o_O

Zat eerst te denken om er iets in te doen en hem te vragen of ie met me wil trouwen, maar ergens vind ik dat hij het moet doen haha, heb ook het idee dat hij dat liever wil.

Hebben jullie ook ooit zoiets gemaakt/gegeven? En hebben jullie misschien nog ideeën?

2. elsie89

elsie89 Fanatiek lid

Sep 27, 2014
    3,645
    1,251
    113
    randstad
    Bon voor kookworkshop?

3. Joli86

Joli86 Fanatiek lid

Feb 13, 2013
    2,070
    97
    48
    Misschien een kinderkookboekje oid met leuke en makkelijke recepten die hij met jullie kindjes kan maken? Evt aangevuld met wat , keukenschortje ofzo?

4. Meca

Meca Fanatiek lid

Jul 23, 2014
    1,642
    276
    83
    Luizen plukker
    Alle ingrediënten voor zijn favoriete gerecht? Of coctail/drankje.

5. Dehi

Dehi Actief lid

May 18, 2013
    468
    134
    43
    Brabant
    Ik dacht meteen aan een gepersonaliseerd kookschort? Met z'n naam of als in, onze papa is de liefste oid. :) www.bulbby.com heeft leuke.

6. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

Aug 17, 2008
    4,239
    9
    38
    Het kookboek opperdepop van Albert Heijn. Dan kan hij koken voor zijn dochters

7. Uilenmama

Uilenmama Niet meer actief

Dit dacht ik ook!

8. Beckje

Beckje VIP lid

Jul 12, 2010
    8,652
    4
    36
    klinkt heel leuk! ff kijken (ga nooit naar de appie)

Share This Page