Hebben jullie dit ook weleens? Ik heb op dit moment een kloppend stukje huid op mijn bovenbeen. Erg irritant. De hele tijd zie je dat stukje huid bewegen. Ik heb het ook heel vaak bij mijn oog. Herkennen jullie dit? Mijn man zegt dat hij dat ook weleens heeft, maar hij heeft het me nog nooit laten zien. Weet iemand wat dit is of hoe dit heet? Ik denk dat het iets met het pompen van het bloed te maken heeft????
Als je het erg vaak hebt, kan dat duiden op een magnesium te kort. Dat geeft wat spier trekkingen, zoals bij je oog, of in je been. Eet veel groene groentes ( zit veel magnesium in) en anders een magnesium supplementje.
Oh, het is dus een spiertje. Ik wist niet dat dit met magnesium tekort te maken had. Ik heb het niet heel vaak hoor, maar wel eens... (Toevallig gisteren wel broccoli gegeten, dat is een groene groente en toch geklop op mijn been...)
ik heb het de laatste tijd erg vaak in me gezicht. zo erg dat het gata opvallen en je dus echt trekjes ziet. in mijn kin aan de linkerkant heb ik het erg vaak. het trekt dan elke keer een heel klein beetje omhoog. ooglid ook wel is ook al zo irri. heb daarna ook altijd z'n doof gevoel ik eet erg weinig groente dus heb denk ik mijn oorzaak gevonden dankzij gebakje. (thanks) ik slik nu toevallig sinds een week vitamines en het wordt wel minder. niet meer dagelijks tenminste. houdt eht voorlopig dus maar op vitamines. wist niet dat het hier aan kon liggen. wilde er zelfs bijna mee naar de huisarts
Ik heb net even gegoogled op magnesium tekort en kwam uit op deze site: Klachten bij magnesium tekort | Mens en Gezondheid: Diversen Daar zie ik dat magnesium ook veel zit in noten en volkoren/ meergranendingen. En veel dingen uit het lijstje eet ik eigenlijk best vaak, en ik begin de dag nu met muesli. Dan zou je toch denken dat ik geen magnesiumtekort zou hebben? Ik herken trouwens wel meer klachten uit het lijstje, zoals hartkloppingen, depressies, angsten en fobieen, nare dromen.
Mijn leraar bio heeft weleens gezegd dat het bij je oog een klein hersenbloedinkje is. Of dat waar is???? Want dan zou je wel heel vaak hersenbloedinkjes hebben. PS even gegoogled. Bij hersenbloedinkjes komt een trillend ooglid voor, maar andersom is dat dus niet automatisch.... Het komt door stress Help! Een trillend ooglid!
Een hersenbloedinkje, dat klinkt wel heel ernstig. Maar op die plek zitten toch ook niet de hersenen? Ver daarachter toch.
ik heb het ook heel vaak in mijn ooglid, en dan ren ik weer naar mijn man 'kiiijjjkkk mijn oog doet weer gek'
Hij zal wel gedacht hebben dat het een met het ander te maken heeft. Weet ik het hoe hij dacht Maar door een hersenbloeding kan je wel trillinkjes krijgen, net als een scheve mond ed. Maar elk trillinkje is niet een hersenbloeding.
Ik had dit gisteren de hele dag op bij mn arm,super irritant. Zelfs toen ik gisteren avond in bed lag bleef het maar gaan,kon er niet van in slaap vallen. Uiteindelijk in slaap gevallen en nu is het weg gelukkig. Ik heb het ook wel eens bij mn oog,maar bij mij duidt dat op vermoeidheid. Als ik echt moe ben heb ik een irritant ooglid zoals ik dat noem haha. Gekke was trouwens toen ik zwanger was van mijn jongste ik dit echt weken aan een stuk gehad heb. Waarschijnlijk vermoeidheid,maar vond het wel raar haha.
Volgens de familie van een vriendin (Antilliaans) is er wanneer je rechter ooglid trilt, iemand zwanger in je omgeving. Broodje aap natuurlijk, maar vond het wel grappig toen ik het hoorde. Ohja, nog een weetje van dezelfde familie: wanneer je kindje op z'n buik slaapt met de beentjes opgetrokken (en dus het kontje omhoog), dan wil het kindje een broertje of zusje
Dan zal ik nu alvast op het werk regelen dat je over 9 maand 3 week vakantie wil, want dat worden dan gigantisch veel kraambezoekjes waarschijnlijk