Gratis: positiekleding(xl) aan een mama2be die het niet breed heeft.

Discussie in 'Gratis en aanbiedingen' gestart door moonlight159, 9 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moonlight159

moonlight159 Fanatiek lid

20 mei 2008
    3.051
    1
    0
    In m'n huis
    Ik doe al mijn positiekleding gratis weg aan een mama2be die het niet zo breed heeft. Hier en daar zal er een naald en draad aan te pas moeten komen, maar over het algemeen kan het nog prima een ronde mee.

Buikbanden, witte linnen broeken (2x), spijkerbroeken (3 of 4x) 2 spijkerrokken, tunieken en volgens mij nog wel meer :).

Stuur me maar een pb als je interesse hebt!

De verzendkosten zijn voor de "koper".

2. cleopatra15

cleopatra15 Actief lid

2 nov 2011
    297
    0
    0
    amsterdam
    Heey!

Ik heb het niet zo breed, Maar voor niks vind ik ook weer zo stom om te vragen! Ik wil graag een ruil doen!

Ik bied een mooie ruil aan, handgenmaakte unieke sieraden.

Je ook kunt zelf met een eigen ontwerk iedee via de mail/telefoon (of gezellig langskomen) aangeven wat voor sieraden je wilt hebben, dan zal ik ze speciaal voor je maken.

Je mag uiteraard zelf een bedrag noemen wat je voor de kleding wilt hebben hieronder zal ik beschrijven wat de sieraden ongeveer kosten normaal:

Lange ketting tussen de 30 en 50 euro
    Hals ketting tussen de 12 en 25 euro
    Armbanden tussen de 6 en 15 euro
    Tashangers 15 euro
    Ringen 2,50 euro
    Oorbellen tussen de 3 en 9 euro

In de sieraden kan glas, hout, kunstof, echte bloemen, fimo, schelp, halfedelsteen, tibetaans zilver en zilver verwerkt worden. Ik heb erg veel materialen om mooie dingen te maken!

Mocht je het heel leuk vinden dan mag je ook zelf je sieraden komen maken, dan kun je een leuke workshop krijgen met tips en trucs!

Ben je zelf geen sieraden mens dan kun je misschienw at kiezen om cadeau te geven aan vrienden/familie!

Liefs,
    Susanne

3. moonlight159

moonlight159 Fanatiek lid

20 mei 2008
    3.051
    1
    0
    In m'n huis
    De positiekleding heeft een eigenares gevonden!

Deel Deze Pagina