Goed doen voor een ander tijdens de feestdagen

Discussie in 'De lounge' gestart door Dani2010, 23 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joycey

Joycey Niet meer actief

Ik heb iemands baby in huis :cool: Omdat ze zelf helaas in het ziekenhuis ligt. Nou is het maar sinds gisteren in de namiddag, maar ik vond het ook wel goed van mezelf. Het is zo'n lekker kereltje en hij wordt hier flink verwend! Waar er drie eten, kunnen er ook vier eten :D

2. Silverwings

Silverwings Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.751
    918
    113
    Niet specifiek aan goede doelen, maar ik help wel altijd een gezin hier in de buurt die het niet makkelijk hebben.. Niet alleen met middelen, maar ook met zaken die ze niet snappen..

3. Lynx

Lynx VIP lid

19 jul 2008
    8.716
    2.519
    113
    Hier voor- en hoofdgerecht van jumbo gedoneerd.
    En laatst bij een hulporganisatie veel kinderspeelgoed afgegeven voor arme gezinnen of asielzoekers die opnieuw moeten beginnen. Was overigens niet persee voor kerst.

4. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.241
    7.283
    113
    Vrouw
    Brabant
    De kinderen hebben op school spullen ingeleverd voor de voedselbank.

Maar door dit topic ben ik wel op een idee gekomen, de buurvrouw heeft al een hele tijd geen werk (haar vriend nog wel, maar goed, is toch een stuk krapper) en ze nemen heel veel pakketjes voor ons aan. Dus ik ga haar vanmiddag even wat brengen :)

5. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    #25 Lola1982, 24 dec 2014
    Laatst bewerkt: 24 dec 2014
    Niet iets bijzonders maar heb voor morgen iemand uitgenodigd die het niet breed heeft en geen familie heeft. Zij komt met haar zoontje hier kerst vieren.

Leger des Heils/Jumbo wilde ik ook doen, kreeg zelf wel paar dagen geleden mijn ontslag van het leger des heils, omdat jawel ik zwanger ben. Een dikke grijns op.zijn gezicht en de woorden, dan kun je aan je herstel werken! (inkomen is niet belangrijk denk ik.haha.)
    Ge

Deel Deze Pagina