Ik heb iemands baby in huis Omdat ze zelf helaas in het ziekenhuis ligt. Nou is het maar sinds gisteren in de namiddag, maar ik vond het ook wel goed van mezelf. Het is zo'n lekker kereltje en hij wordt hier flink verwend! Waar er drie eten, kunnen er ook vier eten
Niet specifiek aan goede doelen, maar ik help wel altijd een gezin hier in de buurt die het niet makkelijk hebben.. Niet alleen met middelen, maar ook met zaken die ze niet snappen..
Hier voor- en hoofdgerecht van jumbo gedoneerd. En laatst bij een hulporganisatie veel kinderspeelgoed afgegeven voor arme gezinnen of asielzoekers die opnieuw moeten beginnen. Was overigens niet persee voor kerst.
De kinderen hebben op school spullen ingeleverd voor de voedselbank. Maar door dit topic ben ik wel op een idee gekomen, de buurvrouw heeft al een hele tijd geen werk (haar vriend nog wel, maar goed, is toch een stuk krapper) en ze nemen heel veel pakketjes voor ons aan. Dus ik ga haar vanmiddag even wat brengen
Niet iets bijzonders maar heb voor morgen iemand uitgenodigd die het niet breed heeft en geen familie heeft. Zij komt met haar zoontje hier kerst vieren. Leger des Heils/Jumbo wilde ik ook doen, kreeg zelf wel paar dagen geleden mijn ontslag van het leger des heils, omdat jawel ik zwanger ben. Een dikke grijns op.zijn gezicht en de woorden, dan kun je aan je herstel werken! (inkomen is niet belangrijk denk ik.haha.) Ge