Mega vroeg wakker!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Mili, 12 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mili

    Mili VIP lid

    23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Hooooooi!

    Weer ff een vraagje...ben nu de afgelopen week elke keer al heel vroeg wakker.

    Heb dus sinds woensdag vakantie en kan uitslapen...maar be dus steeds als voor 6 uur wakker :(

    Val dan ook niet meer in slaap, kan dat ook bij de zwangerschap horen?

    Groetjes,

    Mili
     
  2. Mirelle

    Mirelle Actief lid

    11 dec 2006
    469
    0
    0
    Oss
    Dat had ik ook, vooral de laatste maanden....
    Voor 05:00 al helemaal wakker.
    Dan maar 's middags een dutje doen.
    Je lichaam geeft echt wel aan wat het nodig heeft en luister daarna!

    Nu Lola er is zijn de nachten te lang en de dagen te kort.
    Dus nu kan je nog rusten, geniet ervan!

    Groetjes, Mirelle.
     
  3. Mili

    Mili VIP lid

    23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Oke...haha dan kruip ik gewoon weer op bed als ik moe wordt...haha.
    Erg veel veranderingen in je lijf allemaal...heel bijzonder om dat nu eens mee te mogen maken :D
     
  4. Miran34

    Miran34 Actief lid

    13 jun 2007
    430
    0
    0
    Enschede
    Hoi hoi,
    Hier ook iemand die om half 5 al klaarwakker naast het bed staat en om 5 uur de ramen staat te lappen hahaha. Om 19.00 uur savonds knap ik dan ook helemaal af. Probeer wel wat later naar bed te gaan om op 'normale' tijden wakker te worden en naar bed te gaan (heb meer kids en tja die willen absoluut niet om 19.00 uur naar bed wat logisch is) maar lukt me niet... ik blijf om half 5 wakker worden. Moet dan om 9 uur op werk zijn en heb het gevoel dat ik er dan al een dag op heb zitten.
    Hormonen? ik denk het.
    Morgen nog werken en dan 3 weken vakantie.. hopen dat het dan anders gaat.
     
  5. Mili

    Mili VIP lid

    23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Ik hoop het ook voor je dat het in de vakantie beter zal gaan!
     
  6. Evelieveling

    Evelieveling Fanatiek lid

    30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    wellicht kan je niet meer slapen van alle opwinding. Omdat alles over de baby, wat er gaat veranderen en wat er geregeld moet worden door je hoofd heen. En de angst omdat het nog zo pril is.

    Ik herken het in ieder geval wel!
     
  7. kiki80

    kiki80 Fanatiek lid

    6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Precies hetzelfde gehad in het begin. Elke dag vroeg wakker...na een week of 16 werd het steeds later en nu...o, ik ben zo goed geworden in uitslapen :oops:
     
  8. Evelieveling

    Evelieveling Fanatiek lid

    30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    :confused:
    Jee, dat er nog mensen zijn die zo ver in hun zwangerschap goed slapen ;)
    Slapen... :rolleyes:
    Wasda?
    Dat ken ik alleen nog uit een vorig leven.... een niet zwanger leven...
     
  9. Ireen79

    Ireen79 Actief lid

    4 jun 2007
    109
    0
    0
    Volgens mij loopt dit echt bij iedereen anders, maar het hoort er wel echt bij.

    Zelf slaap ik momenteel als een blok, maar ik kom 's avonds niet goed in slaap. Ik ga dus later naar bed dan normaal. Ik heb ook wel het omgekeerde gehad: vroeg naar bed en om 5 uur wakker. Zou alleen niet meer weten in welke weken, ik houd dat niet zo bij.

    Een vriendin van mij, die nu 36 weken is, vertelde me gisteren dat ze nu nog maar 4 uur per nacht slaapt, meer lukt gewoon niet...
     
  10. Nynke

    Nynke VIP lid

    30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Ik ben al weken lang elke dag om 05.00 uur wakker. Hoelaat ik ook naar bed ga het maakt niks uit. Ik ga er maar van uit dat het er bij hoort.
     
  11. Suus81

    Suus81 Actief lid

    22 jun 2006
    265
    0
    0
    Ik heb het ook in het begin gehad, slecht inslapen, veel meer wakker 's nachts en ook 's ochtends al weer vroeg wakker.
    Toen een periode gehad waarin ik erg goed heb geslapen.
    Maar nu is het weer een ramp! 's Avonds niet in slaap kunnen komen, veel wakker door de baby en het moeten plassen, en de buik! en dan
    's ochtends weer vroeg wakker! Het enige voordeel nu is dat ik toch blijf liggen en dan uiteindelijk toch nog in slaap val tot half 10/10 uur.
    En in de middag pak ik nu ook nog een uurtje mee!

    Succes en hoop dat je snel beter gaat slapen!
     
  12. Jee

    Jee Bekend lid

    17 aug 2006
    666
    0
    0
    Ik heb dat ook heel erg dat we rond 6u wakker zijn,maar ben 's avonds ook erg vroeg doodop en liggen er dan ook al vroeg in.Hoort er allemaal bij,meid!Raak je er alvast aan gewend! ;)
     
  13. Balou

    Balou Fanatiek lid

    27 mrt 2007
    2.320
    4
    0
    verzorgende IG
    prov Groningen
    Ik kom s'avonds slecht in slaap, maar kan er s'morgens moeilijk van af komen.
    Ik val s'avonds op de bank ook in slaap. Zolang ik maar rechtop blijf zitten is er niets aan de hand, ga ik ff lekker hangen dan val ik direct in slaap hihi.
     
  14. lizzie84

    lizzie84 Niet meer actief

    Ik had er vooral de eerste weken veel last van, misschien een beetje spanning. Vanaf 10 weken sliep ik weer erg goed.
    Nu ik 15 weken zwanger ben is het weer mis, lig dan ook al weer vroeg in de ochtend klaarwakker in mijn bed.

    I.d. je lichaam geeft aan wat het nodig is.
     
  15. Mili

    Mili VIP lid

    23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    :) oke dan nou het hoort er dus gewoon bij, hihi hoop dat ik dan ook nog een mega-slaap periode krijg, lijkt me wel lekker ;) .

    Stond vandaag zoveel te gapen, was echt moe!

    Maar heb het er voor over t is voor een heeeeeeeel goed doel!
     
  16. Nora86

    Nora86 Fanatiek lid

    17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Ik kom nu heel makkelijk in slaap en ik word niet meer wakker snachts (voorheen 2 of 3x ) maar ben wel standaart om half 8 wakker , soort klokje in mn hoofd :) ook in het weekend helaas
     
  17. Mili

    Mili VIP lid

    23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    ja das jammer in t weekend nu met mn vakantie...wil namelijk heerlijk uitslapen met mn mannetje maar ja haha ben om 5 u wakker :)
     
  18. zonnetjes

    zonnetjes Fanatiek lid

    19 aug 2006
    3.079
    0
    0
    drenthe
    ja hier nog een, vorige week 2x 's nachts lopen spoken, kan dan ook niet in bed blijven en ben dus klaarwakker, maar overdag dan dut ik in en dat kan dus niet.
    vannacht weer een spooknacht gehad, hoop dat ik vannacht wel doorslaap tot de wekker gaat.
    er zijn wel nachten dat ik doorslaap, maar vannacht werd ik wakker en wist weer: het is mis, i kmoet eruit

    mijn vraag alleen is: wat moet je doen om 3 uur 's nachts als je wakker bent? iemand tips?
     

Deel Deze Pagina