Iemand hier ervaring met ontharen dmv laser? Zou graag ervaringen horen wie hun bovenlip hebben laten laseren
Ja! Niet voor mijn bovenlip overigens. Ik heb net 8 behandelingen voor mijn onderbenen afgerond en zit op behandeling 4 van mijn bovenbenen. Ik vind het ideaal, doet nagenoeg geen pijn en blij met het resultaat. Op mijn knieën heeft het nog niet helemaal volledig gepakt maar die doet ze nu dubbel met de overige behandelingen van mijn bovenbenen. Nu sparen voor mijn oksels Ik heb door pcos fiks overbeharing en scheren was een ramp, ik was zo lang met mijn benen scheren bezig en daarna deed mijn huid zo’n pijn. En na 2 dagen kon ik weer opnieuw beginnen. In de zomer droeg ik alleen nog maar lange broeken en zwemmen vermeed ik liever ook.
Ik heb mijn hele benen, bikinilijn en oksels gedaan. Bikinilijn en oksels zijn best oké! Hoef ik nog veel minder vaak te scheren nu (helaas niet zo dat ik nooit meer hoef te scheren) Bij mijn benen helaas veel minder effectief, omdat ik daar hele lichte haartjes heb. En ondanks dat er beweerd wordt dat dat ook prima kan, ervaar ik dat toch echt anders.
Hier dezelfde ervaring alleen ik vind het wel best pijnlijk, ik heb een hele lichte huid en donkere haren dus dat kan wel verklaren waarom het pijnlijker is. Bij mij gaan mijn knieën ook minder goed.
Misschien andere soort laser? dit is met een diode ice laser. Ik heb ook een lichte huid en donkere haren maar doet echt geen pijn, af en toe een speldenprikje. Ik heb in het verleden (heel veel jaar terug) ook mijn bikinilijn laten flitsen, dat deed zoooo veel pijn, elke flits alsof er een elastiek tegen je huid schoot
Oh wat grappig is dezelfde laser! En inderdaad de pijn is zoals jij beschrijft haha , geen idee dan waarom het bij mij dan wel echt pijn doet
Heb ik ook! Hiervoor een andere, ipl en geen centje pijn maar met de diode echt zo pijnlijk! Gelukkig bijna klaar met benen en oksels, zit er over te denken om ook de bikinilijn te doen. Ik heb wel elektrisch ontharen bij mijn kin gedaan maar dat was ook geen succes
Ben ermee bezig momenteel. Heb 5 full body behandelingen gehad met de triple diode ice laser. Het word steeds minder en groeit ook minder hard. Wel een lichte huid en donkere haren. Heel af en toe op sommige delen een klein speldenprikje maar vind het niet pijnlijk