Vanaf het allereerste moment dat ik (2 jaar geleden ong) wist dat ik zwanger was heb ik geroepen kerstavond... Bij de 1e echo kwam mijn termijn op 23 november, bij de termijnecho werd het al 14 dec. Maar kleine man heeft braaf naar mama geluisterd en is tot de 24e blijven zitten (al werd ik wel ingeleid)...
Wat grappig zeg dat het toch wel es uitkomt. ben benieuwd dan mijn vriend zegt al vanaf vrij vroeg in de zwangerschap dat ze 27 maart geboren word ik ben 4 april uitgerekend. we zullen zien h zelf niet zo'n sterk gevoel meer een gok op 10 april.
In eerste instantie was mijn uitgerekende datum 27-01, maar na de echo werd hij bijgesteld naar 24-01. Een goede vriend van ons en mijn man waren er van overtuigd dat onze kleine man de 27e zou komen. Dat zou een bijzondere datum zijn want dat is de geboortedag van mijn (direct na de geboorte) overleden broertje. En onze kleine Jonathan is inderdaad op 27-01 geboren. Heel bijzonder!
Ik heb helemaal mis gegokt. Ik was er heilig van overtuigd dat ie met kerst zou komen... Kerst, helemaal niets Toen was ik er zeker van overtuigd dat ie met oud en nieuw zou komen... En toen, weer geen kind Toen 2 januari, verjaardag van mijn tante... Ja hoor, nog steeds geen kind Toen dacht ik dat ie zou blijven zitten tot minstens 13 januari 2013 (dan zou ik ingeleid worden) Kwam hij ineens op 4 januari 2013 Gokken is niet aan mij besteed
ML had hier het gevoel dat ze een week te vroeg zou komen 25-3-2013. Ik had ook het gevoel dat ze vroeger zou komen dan de uitgerekende datum. Ben inmiddels 2 dagen overtijd dus niet uitgekomen helaas.