Waar een forum al niet goed voor is! Niets is leuker dan het het ontvangen van leuke post. Je mag me een pb sturen, ga ik zorgen voor een origineel kaartje.
k Heb je pb binnen... En zal van de week op kaartjesjacht gaan... Zal m gelijk op mn lijstje erbij poten... Dan ben je de komende paar jaar gewoon de `pineut`..... Knufs
Ik weet niet meer wie ik nu gehad heb hahahaha, stuur morgen weer pb! Wel leuk hoor al die reacties!! En andere mensen mogen ook adressen uit wisselen hoor en hier melden als ze kaartjes willen ontvangen...word dit het kerstkaarten ruil topic!!
Ik doe mee hoor.... Heb nu 2 adressen ontvangen om kaarten te zenden... Nog meer liefhebbers?? Whahaha!! Knufs
Wat een hartverwarmend topic hihi! Hoop dat jullie allemaal fijne verjaardagen, fijne feestdagen en héél veel kaartjes mogen ontvangen van elkaar
Ik ga morgen als ik tijd heb weer pb versturen!! ik heb al een flink lijstje om terug te sturen hahaha, leuk!!! Nu nog kerstkaarten scoren en postzegels..... En wat verjaardags kaartjes ook! Troelala, ik heb helaas vergeten de kaart op de post te doen vandaag...(woensdag is drukke dag hier....afspraken met therapeuten en sport) Morgen word te laat.....wil je hem toch nog hebben??
Hey hey, Als het goed is heeft iedereen een pb gehad! Zo niet, roep ff hier... Ik kreeg een mailtje over de kaartjes ketting...lijkt me een heel leuk idee! We kunnen hier een lijstje maken met wie er een kaartje wil met feestdagen en verjaardagen..je kunt dan alleen ff je nick erbij zetten en waar je kaartjes voor wilt hebben zodat de mensen je een pb kunnen sturen voor gegevens! Ik start!! Wil graag een kaartje op verjaardagen en feestdagen : Antares : Marco 24-12-1974, Miranda 08-11-1980, Alyssa 24-03-2008, Ryan 21-12-2011. Vul maar aan!! je kunt ook alleen je nick erin zetten hoor! Maar ik dacht voor het overzicht
Ik volg: Verjaardagen en feestdagen I: 21.2.2012 M: 16.07.2012 Ik: 15.10.2013 Man: geeft niet zoveel om kaartjes hahaha
Ik start!! Wil graag een kaartje op verjaardagen en feestdagen : Antares : M 24-12-1974, Ik 08-11-1980, A 24-03-2008, R 21-12-2011. lennylenn : Ik 15-10-1985, M 16-07-2009, I 21-02-2011 Vul maar aan!! je kunt ook alleen je nick erin zetten hoor! Maar ik dacht voor het overzicht Lenneylenn, als je de datums van geboorte erbij zet voor je kids weten ze ook hoe oud ze worden...en via pb kan je dan idd de hele namen door geven en het adres!