goed geklust of niet?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Vlinder2010, 7 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vlinder2010

14 jan 2015
    62
    0
    0
    Spijkenisse
    Dit zijn mijn ovulatie testen.
    Gisteren 6-3 hebben er geklust en woensdag 4-3 ook.
    Raden jullie aan vandaag ook te klussen of niet?

Bijgevoegde bestanden:

2. MelZoe

MelZoe Fanatiek lid

6 feb 2015
    2.136
    330
    83
    Vrouw
    Noord Holland
    ;)e niet geschoten is altijd mis toch?
    Ik zou zeggen gewoon nog een keertje extra;)

3. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Zou vandaag nog wel even meepakken ja :)
    En nog wel een paar dagen door testen zodat je zeker weet dat je piek is geweest.

4. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.948
    15.594
    113
    Nabij Utrecht
    Hij is nog niet positief dus doortesten en zeker doorklussen.

5. Sterretje31

Sterretje31 Bekend lid

8 nov 2014
    726
    75
    28
    Hallo dames,

Ook ik heb even een beetje advies nodig. Ik gebruik de ovulatietesten van CB digital. Had steeds een leeg rondje. Begon begin deze week te merken dat m'n slijm veranderde maar de testen bleven negatief. Donderdagmorgen was ik ervan overtuigd dat de test positief moest zijn, want m'n slijm was nu toch op en top! (Sorry voor de details ;) ) daarna test gedaan en daar stond ie... Een smiley! :)
    Dus donderdagmorgen een smiley. Woensdagochtend geklust en donderdagavond weer. Zal dit het juiste moment zijn geweest?

6. Roos28

Roos28 Actief lid

1 mrt 2015
    200
    10
    18
    NULL
    NULL
    Volgens mij op de juiste moment geklust misschien wel teveel... Ik heb geklust op 14februari en op 16 februari een positieve ovulatietest ook van clearblue (smorgens) en dan savonds geklust en voor de rest niet meer.... En nu zwanger... Gynaecoloog heeft mij verteld dat je het over ander dag moet doen dus om de 48u als je het elke dag doet verminder je ook de kansen want het Sperma zou dan ook van mindere kwaliteit zijn,

7. Mir78

Mir78 Bekend lid

21 nov 2014
    838
    81
    28
    Vrouw
    Hoi Sterretje, weer in de testen zie ik. Goed zo meid. Ik denk dat je wel goed heb gezeten qua mogelijkheden als hij donderdag positief was. Heb je daarna nog doorgegeten of hij af liep? Dat is altijd wel aan te raden anders zou je misschien nog een extra momentje kunnen pakken als hij test erna nog positief was. Wat betreft te " vaak" voor de zaadkwaliteit zijn meningen over verdeeld. Ik heb dat advies ook in de wind geslagen en hebben het drie avonden op rij gezellig gemaakt en dat heeft goed uitgepakt. Volg je gevoel, succes

8. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Eens,ik zie ook nog geen positieve test.

9. Sterretje31

Sterretje31 Bekend lid

8 nov 2014
    726
    75
    28
    Hoi mir!
    Heb 's avonds weer een CB digital gedaan en toen stond er weer een rondje. Was de vorige keer ook zo en toen was het ook raak... Ben benieuwd :) 20 maart is m'n nod. Vorige keer begon op 6 dpo de vage klachten dus ben benieuwd of ik woensdag wat ga voelen... Gelukkig heb ik het ook druk met werk dus heb niet alle tijd om na te denken ;)
    Hoe gaat het met jou? Lekker aan het genieten van je zwangerschap?

Deel Deze Pagina