ik snap hier niets van ik had een echt mooi positief testje van kruidvat 2 voor 5 euro en nu 3 dagen later nog 2 x getest en nu alleen een duidelijke witte streep niks geen roze ik wordt echt gek !!! ik voel me nog steeds goed zwanger misselijk !!! waardoor kan die test ineens een witte streep geven terwijl ik me zo zwanger voel normaal als ik een miskraam krijg en die testen worden lichter dan zijn de klachten ook weg ????
Hmmm meid dat is wel erg vreemd.. ik zou niet weten hoe t kan.. Misschien inderdaad andere test doen van ander merk.. Maar wat je zegt, als je miskraam hebt dan worden ze lichter.. Dus dat vind ik erg vreemd..misschien gaan de klachten over een dagje weg... Sorry ik weet het verder ook niet :x xxx Sanne
ik voel me ook zo zwanger heel raar maar die test heeft een witte streep met aan de zij kanten een roze streepje heel dun aan beide kanten van de witte streep
hmmm geeft ook niet echt duidelijkheid.... Bij mijn eerste vmk, begon eerst de bloeding....zat op de wc en met de grote boodschap voelde ik iets knappen, en gelijk bloed... pas paar dagen later was de test negatief.... ik stond trouwens nog alle dagen kotsend boven de pot..... bij mijn tweede vmk, gaf eerste de digitale test niet zwanger aan, terwijl die 2 dagen ervoor zwanger aan gaf.... Dacht toen dat ik te veel gedronken had ofzo.... of blaasontsteking.... of elk ander excuus wat ik kon vinden... 1,5 dag later begon de bloeding.....
spannend zeg! Ik hoop dat het raak is! Weet je waarom je zoveel miskramen hebt? Ik ken je natuurlijk niet maar misschien vitamine B12 tekort? Dat had een kennisje van ons tenminste: iedere keer meteen zwanger en altijd redelijk snel daarna mis. Nu is ze hoogzwanger met vitamine B12...
wat ik me wel bedacht is dat ik die testen telkens heb gedaan toen het boven de 30 graden was en er staat op de verpakken bewaren tot 30 graden ik hoop dat dat het is wel raar maarja
waarom doe je geen cb digi ?? dan heb je niets meer te turen naar vage onduidelijke streepjes of plusjes maar gelijk zwanger of niet zwanger ! maar het is wel vervelend die onzekerheid ! sterkte en hoop dat het alsnog positief zal worden !
Cb heeft meer hcg nodig en dan heb je kans dat er staat niet zwanger en dan wordt je helemaal gek.... Morgen maar weer eens testen...maar 2 streepjes krijg je alleen als je zwanger bent dussssssss.....
vanavond is die mevrouw van moeders voor moeders geweest en er kwam een licht streepje net te licht om mee te kunnen doen maar ze komt volgende week terug ben benieuwd !!!
Dat streepje van MVM staat er natuurlijk niet voor niets.. zwanger dus... en nu maar hopen dat ie dus volgende wk donkerderderder is maarrrrr.. ik snap niet dat je niet een bloedtest krijgt in jouw geval of een echo (al zal daar misschien niet zoveel op te zien zijn nog).. any hoe.. SUCCES SUCCES!!!.... lijkt me waaaardeloos om zooo lang in onzekerheid te zitten....
Hi staartje, pfff wat een onzekerheid zeg...hopelijk voor jou een goede echo de 15 e! Wil de huisarts geen bloedtest laten afnemen?