Heb lopen googelen en bij velen was het uiteindelijk ook een zwschap. Iemand hier ervaringen mee en NIET zwanger of juist WEL?
oh wauw! pfff..voor mij is het to good to be true! Ben al drie jaar bezig...ene na andere tegenslag! TE vaak geloofd dat het goed zat en uiteindelijk toch niet! hoe ga ik deze dagen door komen...!!
Geen ervaring met ovu-test voor nod. Gisteren wel aantal dagen na nod en die knalt er echt af!! Hoop voor je dat je morgen ook een mooie zw.test in handen hebt!
ik had het ook, ging die maand gewoon doortesten! voor mn nod werden de testen weer posi en ja hoor raak! Vaak is het wel zo...
oh meiden, jullie geven mij hoop! Ik ben zo benieuwd. wanneer kan ik het beste testen? kan dat morgen denken jullie al of beter wachten nog?
Morgen kun je zeker testen, want als je ovulatietest positief is, zal een zwangerschapstest ook een streepje vertonen Spannend meid!! Ik teste op 9dpo positief
Ik had 5 dagen voor NOD (7DPO) al een posi bloedtest 2 dagen later (3 dagen voor NOD) dus posi ovutest en al aardig duidelijk zw-test (geen tuurtest iig).. 2 dagen voor NOD al een positieve digitale... Maar ik ben denk ik een geluksvogel die veel/snel HCG aanmaakt. Bij het gros van de vrouwen duurt dat langer, en kan je denk ik 2 dagen voor NOD beginnen te testen ? Je kán natuurlijk wel testen morgen, maar de kans is groot dat hij dan nog negatief is..
Ja, denk dat ie ook negatief zal zijn. Ach ik trek het toch niet om te wachten. IK probeer het en anders wacht ik een paar dagen.