Zijn er dames die mij kunnen vertellen hoe de "goed gemerkt" stickers zich houden in de magnetronsterilisator? Ik wil de flesjes gaan merken voordat de kleine naar de opvang gaat. Die stickers zijn wel leuk, maar niet echt goedkoop. Ik vind het zonde als ze er na een paar weken al niet meer uitzien.
ze worden een beetje bobbelig, maar blijven goed zitten, en ik heb ze iedere dag in de sterilisator gehad. Voor de volgende ga ik ze weer kopen. De instrijklabels heb ik bijna niet gebruikt, alleen voor de knuffels. En toen hij op de labels ging sabbelen lieten ze los, dus heb ik ze eraf gehad. In een jas kan je het altijd met een pen schrijven. Miek
ow ja, en soms hebben ze acties, dan krijg je korting met een code. Die staan vaak in ouders van nu enzo. Ik krijg ook steeds mails met aanbiedingen maar die code is net verlopen. Miek
Dit staat op de site Vaatwasser & magnetron veilig. Ronde hoeken voor betere hechting. Onze labels gaan min. 200 wasbeurten mee en verkleuren niet. (Bij extreme hitte, zoals een stoom-/magnetron-sterilisator kan de structuur van de labels veranderen en de kleur vervagen)
Hoi, Ik heb ze ook en ze zijn van goede kwaliteit. Inderdaad als je ze heel vaak in de magnetronsterilisator doet kunnen ze iets gaan bobbelen, maar ze gaan er dan nog steeds niet af. En je kunt desnoods een keer een nieuwe erop plakken, zo'n setje is best uitgebreid. Ik vind het wel een goede prijs-kwaliteit verhouding, en ze zijn ook gewoon leuk. Vaatwasser doorstaan ze ook trouwens. Ik heb zowel de stickers als de strijklabeltjes gedaan, bevallen beide goed.
Hoihoi, Werk zelf op een kdv en die stickers blijven echt heel goed zitten en blijven ook mooi! Wil ze dalijk voor mijn eigen uk ook gaan bestellen! Groetjes