Hallo, In verband met mijn onzekerheid graag jullie mening. Ik heb een iui traject achter de rug en ben op dit moment zwanger! Maar ben daarnaast vreselijk onzeker (2 maanden geleden miskraam gehad). Heb vanmiddag (dom dom) clear blue test gedaan. Uitslag 1-2 weken zwanger. Was een uur daarvoor nog op toilet geweest (sorry voor info) haha. Maar zie foto. Gisteren gemaakt. 4 weken en 3 dagen.
Dit vind ik een mooie test hoor! De action bleven bij mij ook licht. Ik zou de Kruidvat testen halen, waar er 2 in het doosje zitten. Die waren bij mij een stuk duidelijker dan de action!
Hier is het nooit goed als ze zo licht zijn voorbij 4 weken en clearblue 1-2 zegt. Zit nu in hetzelfde schuitje .. testen lopen niet op zou miskraam nummer 4 worden. Word er moedeloos van. hoop voor je dat het late innesteling was, dan zou je wel oploop op gewone testen moeten zien
Testen zijn al flink opgelopen en heb nu 2-3 met de clearblue. Ik hoop voor je dat het bij jou ook nog gaat oplopen. Het is een stressvolle situatie
Wat fijn! Op naar een mooie zwangerschap hopelijk dan. Hier reken ik nergens op, ben al 6x eerder zwanger geweest waar 2 kids uit geboren zijn. Ik ben juist een hele snelle aanmaker, bij traag oplopen weet ik wel hoe laat het is.