Die beruchte 4mnd ik geloof niet dat ik een dip heb, mn meisje et goed. Alleen, al 2w komt ze snachts heel veel. Eerst 10 dagen wel 5 keer per nacht, incl vreselijk huilen van de honger, nu 3 nachten 2 keer per nacht, nog steeds huilend. Dan eet ze 1 borst leeg en gaat weer slapen. Tweede wil ze niets van weten overdag niet huilen van honger trouwens. is dit nou nog normaal? Ze was altijd heel tevreden snachts met 1 voeding om 04u. is dit de tijd om niet te twijfelen aan mezelf en mn voeding en nog een weekje ofzo vol te houden omdat het vanzelf over gaat?
Gaat inderdaad vanzelf over, die nachten krijg je zodra je kindje ouder is nog wel vaker hoor! niet op de klok kijken en gewoon voeden, evt samen slapen. Rust jij uit en zij kan drinken wanneer ze wil. Komt goed!
go with the flow! (klinkt leuker dan het soms is ) maar echt hier zijn de nachten nog steeds onvoorspelbaar... eergisteren sliep meneer van 8 uur savonds tot 5 uur snachts. en vannacht kwam hij om de twee uur...
Mijn dochter slaapt net 1 week door... Daarvoor kwam ze soms 1x, soms 2x en soms 3x per nacht. Dat wisselde nogal. Het is inderdaad doodvermoeiend zo nu en dan. Maar wat Corry ook zegt, go with the flow.
oh ik ga er ook gewoon in mee het is meer zo'n moment van "hmm ze heeft toch wel genoeg hè? ik heb toch nog wel genoeg productie?" vind het prima als ze wat vaker komt, ze clustert ook nog steeds levendig
Je hebt vast wel genoeg melk! Is ze na de voeding tevreden? Dan is er vast niks aan de hand. Dit zijn vaak periodes. Als ze echt ontevreden, onrustig, huilerig is en niet meer groeit, dan zal ik me pas zorgen gaan maken. Dan krijgt ze waarschijnlijk niet genoeg. Lastig he, dat soort dingen! Zelfs nu bij de derde vraag ik me weer af of bepaalde dingen wel goed gaan!
Mijn dochter deed hetzelfde vorige maand, heeft bij mij twee weekjes geduurd. Nu zijn de nachten wisselend, meestal komt ze één keer, soms twee keer. Maar gelukkig niet meer om de 2 uur zoals toen
Deze lijkt me hier van toepassing: http://www.zwangerschapspagina.nl/borstvoeding/476980-steuntje-voor-wie-bang-weinig-melk-hebben.html