zaterdag tegen de avond menstruatieachtige pijn/krampen gehad in mijn linkerlies of ja ter hoogte van kunnen dit al indalingsweeen zijn geweest?? ben vandaag 30 weken
Hoi LennyT, dat zou inderdaad kunnen. Sommige kindjes dalen al voor de 30 weken in. En komen er dan overigens soms ook weer uit. Maar dit zijn normale pijntjes om te ervaren. Ook heeft een kindje bij 30 weken een groeispurt; daar kun je ook wat meer groeipijnen van ervaren. Groetjes Brigitte
heb vannach4t in ieder geval slecht geslapen mijn hele buik deed pijn een soort stekende pijn misschien dat dan die groeispurt is
en als je buik er zo uitziet als ik nu heb heeft dat dan ook weer met indaling te maken of is dat gewoon omdat ik niet veel bijgekomen ben ???
Goedenavond, helaas kan ik dat niet vanaf een foto beoordelen. Ik zou anders de verloskundige mee laten kijken. Zij kan voelen of het kindje is ingedaald en of het goed groeit. Soms kan deze pijn ook veroorzaakt worden door een blaasontsteking. Dus als je deze klachten blijft houden, zou ik je adviseren je urine te laten checken bij de huisarts. Succes! Groetjes Monique