Als ik het al die berichtjes zo lees zijn er juist vrouwen bevallen op de datum dat ze niet willen... ik heb nooit ene voorgevoel gehad bij de vorige twee. nu ben ik 1 april uitgerekend. vind dat niet zo'n leuke datum als of ons kind een grapje is. Maar ik wil echt niet op 6 of 7 april bevallen. Mijn jongste word 5 op 7 april en die dag moet haar feest zijn. dus ik hoop zelf 2 weken later dan kan ik in alle rust haar feest regelen en houden en daarna bevallen.
Ik zei dat ze 1 mei geboren zou worden, niemand geloofde me en lachte me maar uit.. Haha ze is dus op 1 mei geboren
Mijn oma heeft het op de dag nauwkeurig goed geraden. Ook het gewicht.. 3vk en een groeiecho zeiden een kindje van 7,5pond ongeveer. Mijn oma zei nog geen 3kilo.. uiteindelijk 2986gram.
Vanaf de dag dat ik wist dat ik zwanger was heb ik geroepen 20 juni te gaan bevallen. En de ochtend van 20 juni om 10.00 had ik mijn eerste weeen. Binnen het uur kwamen de weeen om de 2 minuten, al snel om de minuut maar mijn ontsluiting wilde maar niet vorderen. Uiteindelijk pas om 8 uur savonds naar het zh gegaan met krap 2 cm, half 12 pas een ruggenprik en uiteindelijk is zoonlief kwart voor 6 geboren op 21 juni, maar als ze sneller hadden gehandeld had het écht 20 juni geweest