Hallo iedereen, wij hebben al heel wat dingen gekocht via marktplaats en via kennissen. Zo kunnen we heel wat besparen, wij zijn niet van die mensen die alles nieuw moeten hebben... Zo hebben we al: - een commode ( 50,-) - een box ( 20,-) - een kinderwagen ( 70,-) ook te gebruiken als wandelwagen - een maxi cosi ( 30,-) - een badje + standaard en alle toebehoren ( 20,-) Verder krijgen we een ledikantje van onze schoonouders. Daar heeft mijn man ook nog in gelegen. Moet alleen een nieuw matras in. Die kunnen we goedkoop kopen via mijn schoonzus ( 40,-). Ook een wieg is geen probleem. Die is ook aan wezig in mijn schoonfamilie en zit een nieuw matras bij. Ideaal! Maar goed, nu alle kleine dingen nog en dat vind ik toch een stuk lastiger... Heb al wel een uitzetlijst gedownload. Zaterdag gaan we even in de stad kijken bij Prenatal en dan hopelijk ook al wat dingetjes kopen.
dat is idd niet veel geld voor dat alles, ook al wil je iets nieuws aan schaffen dan moet je echt verder kijken dan je neus lang is.. prijzen vergelijken dan spaar je ook veel uit...
Leuk zo shoppen! Ik vind he ook leuk om koopjes te vinden. En dus ook met kleine dingen. Bij de Wibra hebben ze nu vanalles in de aanbieding en de Etos ook. Gewoon opletten wanneer er aanbiedingen zijn.
Ik heb ook veel 2e hands hoor. Ledikant + Commode voor 250,- Echt nog heel mooi. Een reiswieg + onderstel voor 95 euro (was een hel dure luxe reiswieg van zo'n 180 euro nieuw, maar ik ga m dus als wiegje gebruiken voor de eerste maanden, het onderstel kost normaal 50 euro) Mai-cosi 40,- bad + standaard 7,50 Tricot Slen draagdoen 25,- De kinderwagen hebben wij dan weer wel helemaal nieuw gekocht en ook best wel een hele dure, maar dat is een afweging die wij gemaakt hebben. Bij ons zal de wagen namelijk nogal veel gebruikt worden, ook voor lange wandelingen door het bos en zo. Nu moeten we nog een kledingkast en een box en dan zijn we voor de grote dingen klaar! Dan inderdaad nog de kleine frutsels
ik heb na volgende week , 1 week vakantie en ga dan eens shoppen voor de kleine dingetjes die ik nog nodig heb Kan haast niet wachten
Nou, bij de Etos zijn momenteel aanbiedingen! Wij gaan zaterdag even gezellig met z'n tweetjes naar Groningen en daar alvast wat babyshoppen! Kan niet wachten!
Leuk dat je ook alles zo goedkoop kan koopt. Ik zelf heb ook alles goedkoop gekocht. Maar ik zie iedereen over meubeltjes enzo. Maar je kan ook heel leuk goedkoop babykleding op marktplaats kopen. Sommige kledingstukjes kosten maar 1 euro. Ikzelf heb ook heel veel kleding van marktplaats afgehaalt. Lijkt wel een sport te worden. groet Fee
Ik ken het helemaal! Ik heb ook al een hele kleding uitzet voor de eerste tijd. Rompers heb ik zowiezo genoeg! Nu wil ik wachten tot na de 20 weken echo... als we weten wat het is, is het makkelijker shoppen.