Ik vraag me af hoe lang jullie babies tussen de voedingen door slapen. En dan bedoel ik dus overdag echt doorslapen, dus zonder onderbreking of dat je even moet troosten. Moeten jullie überhaupt tussendoor troosten? Mijn dochter slaapt namelijk zo slecht overdag, ze huilt veel en troosten helpt vaak maar even. Mijn dochter is nu ruim twee maanden oud. Ben benieuwd .
Hier precies hetzelfde, ze slaapt goed door (2,5 maand oud) van half 8 tot 7 en tussendoor een voeding, maar overdag wat hazeslaapjes en het is een hongerige dame, wie weet vandaar wel huilerig. Ik geef regelmatig mijn pink...
Hier slaapt ons zoontje erg veel. Tussen de voedingen is hij maximaal 1 a 1,5 uur wakker. Veel slapen dus!
Hier sliep mijn zoontje met 2 maanden alleen maar in de box overdag Meerdere kleine slaapjes. Hij is nu 3 maanden en slaapt inmiddels in zijn wieg (box wilde niet meer). 's ochtends ongeveer 1 uur /1,5 uur na opstaanslaapt hij 3 kwartier. Dan ongeveer van 12 tot 3/4 uur aan een stuk. En hij gaat om 21 uur de nacht in tot een uur of 6/7, soms met een nachtvoeding ergens tussen 2 en 4, maar soms ook niet.
ff kiijken..vandaag ging het zo, wel een typische dag (fles gehad om 0500, sliep gelijk weer) Wakker om 0730 tot 10.00 geslapen van 10.00 tot 11.30 (gezellig bij mij in bed.) wakker tot 14.30 geslapen tot 18.00 wakker tot 20.00 en nu slaapt hij nog, tot 00.00 denk ik, dan een fles, en dan slaapt hij denk ik tot 0500 Dus best een slaapkoppie, alleen jammer dar hij om 00.00 en 0500 komt, maar ja, hij krijgt fv op verzoek, dus het is nou eenmaal zo. zal vanzelf wel veranderen.
Met 2 maanden was ze met een beetje geluk ongeveer een half uurtje wakker tussen de voedingen, en dan sliep ze alweer. 's nachts kwam ze dan 1 á 2 keer.
wat heerlijk herkenbaar dit. Bij ons gaat het redelijk goed. Baby is nu 10 weken. Baby van die leeftijd kan geloof ik nu gemiddeld 1,5 uur max wakker zijn. Als ritme goed gaat dan is het: 7u opstaan en voeden, rond half 9/kwart voor 9 weer naar bed half 11 wakker en voeden, rond 12.15. slapen tot 14u, voeden wakker tot max 15.45u, slapen tot 17.30u, wakker tot 19.15u oid en dan slapen tot wij haar wakker mk voor de laatste voeding. Dan komt ze vaak nog 1x s nachts. Maar goed, zo gaat het dus niet altijd omdat ze soms lastig inslaapt/doorslaapt, vandaag echt ramp , 's ochtends naar bed, bijna half uur huilen, kort slapen, dus nog moe, maar niet willen slapen en zo de hele dag, dus uiteindelijk is ze oververmoeid, pfffff. Hebben jullie dat ook weleens?
Mart had dat een poosje terug wel eens ja. Nu draag ik hem thuis in de draagdoek als hij niet wil slapen. Dan sukkelt hij binnen 10 minuten in slaap. En dan slaapt hij gewoon die 2 uur bij mij en kan ik nog dingen doen in huis, en zelfs boodschappen enzo, ideaal. Daarvoor liep ik dan maar met hem te zeulen door het huis, om gek van te worden. Meestal slaapt hij wel in zn bedje, maar een paar x per week wil hij een slaapje niet, dan doe ik hem dus in de doek. En als ik boodschappen wil gaan doen en het is slaapjes tijd, dan ook in de doek. In de kinderwagenbak slaapt hij wel, maar dan wordt hij wakker als de bak stil staat en heb ik hem dan weer overstuur. In de doek blijft hij lekker slapen
Mijn dochter kan ook ongeveer 1,5 uur wakker zijn, vanochtend held ze het maar een uur vol, waarschijnlijk omdat ze in bad is geweest. Nu ligt ze sinds 10 uur in bed, ze viel in slaap terwijl ik haar nog aan het instoppen was (dat is al een unicum, meestal maakt ze er eerst een tijdje in een drama van). Na een half uur begon ze te huilen, dit stopte na enkele minuten, maar sindsdien huilt ze zeg maar elk kwartier om dan weer stil te zijn. Zo gaat het steeds eigenlijk. Alleen tussen de middag maakt ze vaak een lange ruk en slaapt ze heel vast.
ons zoontje krijgt om 7:00 fles is dan wakker tot 9:00 dan slaapt hij 45 min dan weer wakker 11:00 fles tot 12:00 wakker dan weer slapen tot 14:30/15:00 dan fles tot 16:30 wakker dan naar bed dan slaapt hij ongeveer 30 min dus dan weer wakker dan rond 18:30 in bad 19:00 fles 19:30 in bed en dan 22:30 laatse voeding dit is een beetje het ritme van hem.
Onze dochter is nu 10 1/2 week en ons schema zag er gister zo uit (maar is nog steeds niet iedere dag hetzelfde) 7.00 fles 7.45 - 10.15 slapen 10.30 fles 11.30 - 13.00 geslapen 14.00 fles 15.00 - 15.30 geslapen 17.30 -18.00 geslapen badje 18.30 fles 19.00 - 21.30 geslapen 21.40 fles 22.30 - 06.30 geslapen Over het algemeen slaapt ze 'ochtends het beste en moet ik haar soms wakker maken voor de volgende voeding. Alle slaapjes daarna zijn vaak lastiger en huilt ze ook wel hoor. Ook bij de ochtendvoeding loop ik na 45 minuten weer naar boven om speentje te geven en dan slaapt ze verder. Dit lukt later op de dag vaak niet meer..... Maar ben al lang blij dat ze 's nachts doorslaapt..... En het is bij ons nog maar twee avonden dat ze na 19 uur slaapt, komt vaker voor dat ze de hele avond jengelt en wakker is tot de fles van 21.30-22.00 uur.
hier ook nog een kleine die best veel slaapt.. ze is maximaal 1 tot 1,5 uur wakker en slaapt dan 2 a 3 uur. vanavond savonds 6 uur slaapt ze weer en krijgt om 11 uur een flesje slapend en word de volgende ochtend om 7 uur wakker