Een jaar geleden heb ik een toshiba satellite laptop gekocht. Het was geen hele dure, gewoon om op internet wat op te zoeken als het nodig is. En voor de kinderen zodat ze op words wat kunnen maken voor school etc. Sinds een maand of 2 is er nauwelijks meer mee te werken. We hebben vol wifi signaal ( alle telefoons en tablet in huis werken prima en razendsnel dus daar ligt het niet aan.) Maar de laptop....:x het laden van een pagina duurt rustig 2 minuten, of hij gooit hem er continu uit, geeft tussendoor aan niet verbonden te zijn met wifi, terwijl hij vol signaal heeft. Zwaar irritant, je kuntver niets mee. Ik heb hem helemaal terug gezet naar fabrieksinstellingen, dus alles was er af. Maar nee hoor...hij blijft traag, en iets opzoeken lukt nauwelijks. Ik kan zo' n ding wel door het raam heen gooien.. Mijn man zegt, koop maar een nieuwe. Maar dat ding is amper een jaar oud. Nu had ik toshiba gemaild, en die zeggen stuur maar op, 2 jaar garantie, als het iets is ( buiten uw schuld om) wordt hij gerepareerd. Zodat hij weer werkbaar is. Maar wat kan het zijn, dat ik niets iets over het hoofd zie dat ik zelf ook had kunnen bedenken Iemand een suggestie?
Pchelp forum? Daar kunnen ze je goed verder helpen. Misschien een virus of trojan? Je post dan je vraag en een logje van alles op de laptop en mensen met kennis kijken er dan naar. Hebben mij al een keer goed geholpen!