Goed huisje gezocht voor twee superlieve poesjes

Discussie in 'Te koop aangeboden' gestart door Princess81, 12 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Princess81

Princess81 Fanatiek lid

12 mei 2008
    1.065
    1
    0
    Hollandia
    Hoi meiden!

Mijn zusje gaat samenwonen, maar haar vriend is allergisch voor katten :( Ze is nu op zoek naar een goed huisje voor haar katjes.

Bekijk bijlage 166499

De zwart/witte (Kedi) is een vrouwtje, de grijs/bruin gestreepte (Nooch) een mannetje. Ze zijn beide drie jaar oud en samen opgegroeid. Kedi is een echte knuffelkat. Nooch speelt liever.

Ze zijn allebei gechipt, gesteriliseerd, gecastreerd en hebben de eerste inentingen gehad. Het zijn binnenkatjes, maar een tuin vinden ze wel fijn. Ze zijn allebei zindelijk en goed opgevoed.

Ze heeft alle toebehoren: kattebak, draagmandjes, mandje, voedingsbakjes, waterfontein, een krabpaal en vele speeltjes. Voor een klein bedrag kunnen deze overgenomen worden (25,-).

2. Princess81

Princess81 Fanatiek lid

12 mei 2008
    1.065
    1
    0
    Hollandia
  3. Princess81

Princess81 Fanatiek lid

12 mei 2008
    1.065
    1
    0
    Hollandia
  4. Princess81

Princess81 Fanatiek lid

12 mei 2008
    1.065
    1
    0
    Hollandia
  5. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    ahw wat een lekkere beestjes..
    Sorry aan mij heb je niet veel :)

6. happynienja

happynienja Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.178
    0
    0
    Julianadorp
    Wat een schatjes. Wanneer gaat ze samenwonen?

7. Princess81

Princess81 Fanatiek lid

12 mei 2008
    1.065
    1
    0
    Hollandia
    Waarschijnlijk in augustus... Heb je mss interesse? Als je ze eerder wil, is dat iig geen probleem.

8. moi89

moi89 Bekend lid

14 okt 2010
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het is dat wij het niet aandurven om andere poezen en katten bij onze eigen poes te plaatsen (ons schatje is erg angstig van aard en vrij snel stressvol), andere hadden wij het zeker overwogen. Ze zien er lief uit, dus een plekje voor deze lieverds moet je toch wel kunnen vinden lijkt me!

9. Elmo

Elmo Niet meer actief

Verplaatst naar te koop aangeboden.
    Elmo

10. Princess81

Princess81 Fanatiek lid

12 mei 2008
    1.065
    1
    0
    Hollandia
    Up ;)

11. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Ach wat sneu dat uitgerekend haar vriend allergisch is, arme katjes. Zou ze wel willen hebben, maar dan ben ik zelf dakloos ben ik bang :D. Mijn man wil geen huisdieren terwijl ik een kat of twee katen wel gezellig zou vinden, maar mijn man is bang voor gesloopte spullen.

12. Nnika

Nnika Niet meer actief

Ik heb er al 3, maar wil wel even zeggen dat ik het wel zielig vindt voor de beestjes :) Hoop dat ze snel een goed blijvend tehuis voor ze vindt!!

13. Princess81

Princess81 Fanatiek lid

12 mei 2008
    1.065
    1
    0
    Hollandia
    Ik vind het ook heel zielig :( Hoop dat ze snel iemand kan vinden, zou het erg vervelend vinden als ze naar het asiel moeten...

Deel Deze Pagina