Goed idee? Griep vaccin verplichten voor iedereen?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door SandraBe, 16 dec 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Uuz

Uuz VIP lid

8 dec 2014
    6.241
    818
    113
  2. Chocochippie

Chocochippie Niet meer actief

Wil je weer een discussie beginnen?
    Hou toch eens op, wat wij ook zeggen en met welke feiten mensen ook komen jij zal altijd een weerwoord hebben en een tegenvraag en het er niet mee eens zijn

3. Adje

Adje VIP lid

21 aug 2015
    16.279
    25.751
    113
    Ik kon het niet laten even op de link van fb te klikken die SandraBe hier post. Daar zie ik een reactie van ene Mariska de Visser die me wel erg doet denken aan alle reactie van SandraBe. Ook maar even aangeklikt.

Mariska de Visser heeft welgeteld 2 vrienden en post alleen maar geneuzel over vaccinatie en orgaandonatie met dezelfde vraagstellingen.
    Ik zeg: SandraBe alias Mariska de Visser alias enzovoort...

Vooral niet inhoudelijk op ingaan en vooral negeren, denk ik dan...

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      22,2 KB
      Weergaven:
      20
  4. cindya1

cindya1 Actief lid

19 nov 2013
    309
    26
    28
    NULL
    Rand v/d bible belt
    Wel weer grappig om te zien dat SandraBe weer juist die ene reactie quote die als enige inhoudelijk op haar ingaat.

Ze legt een vaccinatie gerelateerde vraag in de week, verschuilt zich rustig en wacht af totdat een nietsvermoedend forumlid er inhoudelijk op in gaat en springt vervolgens als een wolf op haar prooi.

Hoe geobsedeerd moet je dan wel niet over dit onderwerp zijn?

Lieve SandraBe, wat wil je hiermee toch bereiken? Niemand zit te wachten op jouw meningen hier.

Voor degenen die nog nooit van SandraBe gehoord hebben, lees deze recente topics eens door:
    http://www.zwangerschapspagina.nl/baby-dreumes/641025-vaccineren-ja-nee.html
    http://www.zwangerschapspagina.nl/films-televisie-nieuws/637534-zondag-lubach-over-vaccinatie.html

Deel Deze Pagina