Hoi Allemaal, Ik hoop dat jullie me antwoord kunnen geven. Ik geef sinds de geboorte van mijn zoontje eigenlijk al 1 borst per voeding. Op zich gaat dat goed , mijn zoontje groeit goed en heeft veel poep en pasluiers. Maar ik ben er toch onzeker over soms is hij binnen 10 minuten klaar en soms zelfs 5 minuten. Ik heb wel enorm veel melk heb ik het idee. Ik zie echt stralen van melk afkomen van mijn borst. Maar na 5 minuten klaar zijn is dat niet al te snel? Veel liefs, Visitor
Op zich kan een kleintje snel drinken, alhoewel het voor de leeftijd van je zoontje wel vrij kort is.... Dat is op zich niet erg: als hij die hoeveelheid in dat tempo aankan, is het prima hoor! En hij groeit goed, dus ja. Hij drinkt je borst wel echt leeg? Ik heb ook al vrij snel maar 1 borst per keer gegeven, omdat ik ook zoveel melk had en Thirza dus genoeg had aan 1 borst.
Dan drinkt ie gewoon effectief en snel, niks mis mee. En zolang hij goed groeit, plast en poept en tevreden lijkt is het toch prima ? Hier ook 1 borst per keer en vaak drinkt ie maar kort, maar hij groeit als een speer! Dus krijgt ie voldoende....
Bedankt voor jullie reactie , ik ben echt meer gerust gesteld , hij groeit inderdaad goed en heeft veel plas en poepluiers