Hallo, Zouden jullie eens naar mijn kaartje willen kijken? Volgens mij is mijn ei nog steeds niet geweest. Ik heb de volgende cyclussen gehad: 31 - 31 - 42 - 45 - 45 Ze worden dus steeds langer... pff.. Ik heb sinds een paar dagen pijnlijke borsten. Normaal heb ik ongeveer 2 weken voor ik ongesteld moet worden alleen pijnlijke tepels. Maar nu voelt het alsof mijn borsten in de brand staan. Dit is trouwens mijn eerst ronde dat ik temperatuur. Is het normaal dat je cyclus steeds langer word of kan ik het beste eens langs de huisarts gaan? Sorrie voor de vele vragen! Ik hoop dat iemand mij kan helpen..
Hoi, Ik zie geen eisprong op het kaartje. Gebruik je ovulatietesten? Temp je altijd op hetzelfde tijdstip?
ik gebruik geen ovulatietesten en temperatuur altijd op hetzelfde tijdstip s'morgens voor ik opsta. Ben 2 dagen verkouden geweest op dag 18 en 19 en heb de temperatuur van dag 17 t/m 21 eruit gehaald omdat hij toen hoog was ( denk door mijn verkoudheid ). Als ik die liet staan gaf FF aan dat ik een eisprong had op dag 17 vanmiddag een test gedaan van kruidvat 2v5 en daar staat een heel vaag grijs streepje op kan ik alleen in het licht zien maar volgens mij is het een indroogstreepje want als ik mijn ei op dag 17 heb gehad dan zou het volgens mij al veel donkerder moeten kleuren. dag 17: 36.3 dag 18: 36.8 dag 19: 37.1 dag 20: 37.5 dag 21: 37.2 dag 22: 36.8