Goed(koper) alternatief centerparcs

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door mamagisa, 15 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamagisa

mamagisa Fanatiek lid

1 jul 2011
    1.397
    0
    0
    Als wij een midweek gaan is het eigenlijk altijd naar cp, nemen dan wel altijd de luxe uitvoering. Nu willen we graag tussen kerst en oud en nieuw gaan, snap dat het dan duurder is maar dit zou dan 1280,- kosten. Dit vind ik echt absurd duur!
    Dus mijn vraag is of jullie ervaring hebben met andere goedkopere parken, wel de luxe variant. Er hoeft voor mij niet perse een sauna of zo in te zitten maar wel vaatwasser e.d.

2. lovekees

lovekees Bekend lid

8 okt 2010
    814
    0
    16
    NULL
    NULL
    vorige week zijn we naar resort arcen geweest in limburg ook een mooi park met afwasmmachine en sauna hadden wel een chalet ze hebben ook huisje weet niet houduur die zijn

3. mamie82

mamie82 Bekend lid

12 feb 2013
    886
    1
    0
    NULL
    NULL
    rond die periode is het altijd duur bij die parken je zou een s via vakantieveilingen kunnen proberen een vriendin van ons had van de zomer 2 weken een huisje in belgie voor 3 pers voor 300euro

roompot is vaak ook wel wat goedkoper

4. mamie82

mamie82 Bekend lid

12 feb 2013
    886
    1
    0
    NULL
    NULL
    klopt daar is het ook leuk voor de kinderen en idd niet duur

5. mausi

mausi Fanatiek lid

22 jul 2009
    2.745
    646
    113
    Gelderland
    Leuk huisje huren in de Eifel (Duitsland) of Sauerland. Gewoon particulier. Een stuk goedkoper!!!

6. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Hof van Saksen!

Het vennebos was ook leuk, huisjes niet luxe maar de faciliteiten in het park mooi!

7. Gijsje

Gijsje Fanatiek lid

29 okt 2008
    3.862
    0
    0
    Brabandse Land
    Hogeboom vakantieparken en Landal zijn over het algemeen ook goed. Ik kijk altijd op Zoover.

8. Loesje86

Loesje86 Niet meer actief

Landal? Schijnt ook goedkoper te zijn toch?

9. Lieke1989

Lieke1989 Niet meer actief

Hier vinden we landal ook fijn,roompot niet heel fijne ervaringen mee.( mensen vlak langs huisje lopen en daardoor het gevoel de gordijnen de hele dag door dicht te doen ivm privacy en vieze huisjes echt zwart water na binnenkomst dwijlen van de vloer)

10. Cathelijne1986

Cathelijne1986 Niet meer actief

Landal? Of center parcs mystery, ben je voor hooguit de helft klaar.

11. mamagisa

mamagisa Fanatiek lid

1 jul 2011
    1.397
    0
    0
    Dat ziet er zeker heel mooi uit! Dit gaan we morgen even bekijken, thanks voor de tip.

We willen wel graag in nl verblijven.

Roompot heb ik ook slechte ervaringen over gehoord.

Landal ga ik ook nog even kijken.

Bedankt voor alle snelle reacties!

12. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    mistery parc van centerparcs te boeken bij bungalows.nl

Wij zaten 12 dagen voor 550 euro.. je weet dan alleen pas 4 dagen van te voren wel park je terecht komt, wij zaten in kempervennen.
    Moet je maar eens kijken

13. Melrose

Melrose Fanatiek lid

26 jun 2011
    1.601
    14
    38
    Flevoland
    Hoi TS,
    Ik hoop dat je een goede keuze kunt maken :)
    En sorry, maar ik gebruik je topic heel even om een relevante vraag te stellen. Is zo zonde als ik er een heel nieuw topic voor moet openen......

Ik lees hier in de reacties dat Landal ook goed en fijn zou zijn.
    Wij zitten eraan te denken ook voor Landal te gaan, als goedkoper alternatief voor CP. Maar...klopt het dat Landal geen eigen supermarkten e.d. heeft? Is er ook zoiets als een Landal Marketdome? Nou ja niet precies hetzelfde maar iets vergelijkbaars dan. :p Een supermarkt en restaurant op het park is namelijk wel erg handig!

14. wendyw80

wendyw80 Fanatiek lid

8 jan 2009
    2.189
    24
    38
    zeeland
    Idd Landal heeft mooie luxe huisjes en is niet zo duur als CP
    De meeste parken hebben ook een supermarkt en een plaza.
    Misschien niet zo groot als bij CP en als je Landal Vennenbos of Lommerbergen boekt dan zit je eigenlijk bij een oud CP park.

Dit park in Noord Limburg heeft ook luxe huisjes maar is nog best prijzig.
    Buitenhof de Leistert - Home

Dit is ook een leuk park met luxe huisjes in Gelderland:
    Onze bungalows in Gelderland - Marveld Recreatie

Je kan ook altijd op marktplaats kijken of je iets particulier kunt huren.
    Dat scheelt ook vaak in de kosten.

15. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    landal het vennebos en lomberbergen hebben iig wel een dome supermarkt enz

16. DaphneB

DaphneB Bekend lid

25 jul 2011
    585
    68
    28
    Buitenhof De Leistert in Roggel. Prachtige en luxe boerderijen.

17. Melrose

Melrose Fanatiek lid

26 jun 2011
    1.601
    14
    38
    Flevoland
    Ziet er idd prachtig uit. Maar wel prijzig!

18. angel229

angel229 Niet meer actief

Wij zijn twee jaar geleden in Landal coldenhove geweest. Mooi, maar wel eenvoudig park. Huisje was voorzien van vaatwasser, magnetron etc. Wij zijn zelf mensen die heel veel ondernemen, dus veel op het park hebben we niet gezeten.

19. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.766
    18.910
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Bij Roompot moet je echt even heel goed op de recensies op Zoover kijken. Wij hebben op een prima park gezeten van Roompot. Wij hadden een chalet i.p.v. een huisje. Maar zelfs het chalet was schoner en netter dan de huisjes waar we van cp hebben gezeten. Daar was vaak toch wel iets kapot / niet in orde. Vaak een slechte bank. Daar hebben we bij Roompot geen last van gehad.
    Ik moet wel zeggen dat wij daar 's zomers zijn geweest en veel van het park af gingen. Er was op dat park echt wel minder te doen dan bij cp. Maar goed: als het prachtig weer is, hoef ik niet zo nodig in een marketdome of tropisch zwembad te zitten.
    Daarom kiezen wij in het najaar of de winter (als we gaan) vaak voor cp. (En nemen dan het mindere huisje voor lief.)
    En in de zomer liever Landal of Roompot. Overigens heeft Landal ook parken met vrij uitgebreide faciliteiten hoor. Maar het heeft niet de uitstraling van een marketdome.

20. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    ben je al eens bij landal het vennebos geweest of bij lomerbergen?? dat heb je wel een mooie marketdome(oud centerparcs)

Deel Deze Pagina