Pffffff voel me zo ellendig. .... vanmorgen een echo gekregen i.v m. Pijn in schouder (symptoom bij buiten baarmoederlijke zwangerschap) bij de echo bleek het wel in mijn baarmoeder te zijn en zelfs twee vruchtzakjes.... maar heb vruchtje te bekennen alhoewel bij een zag ik wel iets zitten maar dat dat schonk ze geen aandacht aan omdat ik volgens de berekeningen Veel verder moet zijn. .... namelijk wat giet onder staat maar ik weet niet hoe ver ik ben omdat ik dus Door de pil heen zwanger ben geworden. Op 13 september Had Ik de digitale test gedaan en die gaf aan 1-2 weken. Part dagen later nog steeds 1-2 weken. Dus stel dat ik op 13 september en wel zou zijn zit ik nu op 5 weken en 4 dagen scheelt een week. Ik probeerde hart iets positiefs te laten zeggen maar ze was zo negatief dat dit een miskraam wordt maar ik voel dat nog niks van. Voel me echt zwanger en ook al heeft me gezegd dat ik van het ergste uit moet gaan als ik dat probeer gaat mijn lichaam daar in tegen verzet. Pfffffff en nu moet ik 1.5 week wachten voor een nieuwe echo
Ik snap dit niet zo. Hoezo moet je uitgaan van een MK? Heb je ook ergens anders last van behalve je schouder?
Nee verder nergens. ..... heb bloedverlies heb krampen niks alleen de bijbehorende zwangerschaps kwalen
Ik ben geen verloskundige, maar vind dit heel voorbarig. Weet natuurlijk niet wat er exact op de echo te zien was maar lees dat je door de pil heen zwanger geworden bent en dus niet exact weet hoe ver je bent. Als je minder ver bent, dan je denkt zou het heel goed kunnen dat er nog weinig te zien is. Zo lang je geen last hebt van bijvoorbeeld bloedverlies of ernstige krampen zou ik proberen positief te blijven. Garanties heb je nooit, maar om nou te zeggen dat je van een MK uit moet gaan ondanks dat daar geen enkele aanleiding tot is vind ik raar. Sterkte, die 1,5 week zal lang duren voor je gevoel..
Ze heeft ook maar een vrucht zakje opgemeten en die was 1.5cm als ik dan Google kom ik ook bij veel uit dat die mag 5 weken en paar dagen zijn
Sterkte Wachten is altijd waardeloos en helemaal als je inde onzekerheid zit. Ik hoop dat je voldoende afleiding kan vinden
Belachelijk zeg! Dat kan ze toch niet zomaar zeggen, als alles goed zit bij de volgende echo, zou ik er wel watvan gezegd hebben, want dit werkt natuurlijk niet mee aan een gezonde zwangerschap zonder stress...
Zolang je geen krampen of bloedverlies hebt zou ik proberen om positief te blijven. Ik vind dat ze je ook wat sneller zouden mogen laten komen. Eind volgende week is idd wel lang...... Ik duim mee dat de dagen vlug gaan en je een goede echo hebt die dag!
Ik zag met vijf weken helemaal nog niks. Dus 1.5. cm is echt wel wat hoor! Wat raar dat zo negatief is trouwens... Sterkte met afwachten, de onzekerheid is vreselijk