Goed maar goedkoop laminaat

Discussie in 'De lounge' gestart door Tweekids, 25 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babyliz

Babyliz Fanatiek lid

4 feb 2011
    1.038
    0
    36
    NULL
    Dat zou ik zeker even doen idd! Wij vonden het goedkoopste laminaat uit de aanbieding bij gamma niet mooi. Liepen 1 gangpad verder en kwamen een prachtige premium grijs eiken vloer tegen. Normaal hartstikke duur, maar werd nu met heel veel korting verkocht omdat het een restpartij was. We mochten ook nog de kortingscouponnen erbij gebruiken en hebben nu een supermooie vloer voor nog geen 5 euro per m2! :) Helemaal blij mee.

2. Blays

Blays Niet meer actief

3. raldaellen

raldaellen Niet meer actief

beboparket.nl Daar heeft mijn broer hem vandaan, prachtige vloer! wij hebben hem van de gamma, met kortingsbon, op de reclame :)

4. Zomerrr

Zomerrr VIP lid

5 jun 2011
    5.097
    503
    113
    Een vriendin van mij heeft haar laminaat bij de Kwantum vandaan maar echt onwijs slechte kwaliteit!

5. Minerva

Minerva Niet meer actief

Ik zou bij de Ikea gaan kijken :) Wij hebben laminaat van de Carpetright op de bovenverdieping, maar die was 20 euro per vierkante meter. Niet echt duur, maar zeker ook niet de goedkoopste. Bevalt overigens wel prima.

6. lovelyme

lovelyme Fanatiek lid

12 jan 2009
    1.799
    8
    38
    Wij hebben laminaat van de Karwei voor boven, ligt er nu 4,5 jaar in en wordt dan wel niet zo veel op gelopen als beneden maar ligt er echt super in en ziet er nog top uit!

7. Baibey

Baibey Actief lid

29 sep 2012
    420
    0
    0
    Dat vind ik echt naaiers van beboparket! 20 euro pm2 voor een vloer die we wilden. Wij er heen! Ja mevrouw voor die prijs heeft u alleen de vloer, toen kwamen er nog woekerprijzen voor de ondervloer en plinten bij en zaten we nog op bijna 35 euro per meter! Ik was echt pissed.

8. Soumayyaah

Soumayyaah Bekend lid

8 aug 2011
    547
    33
    28
    Kwantum had een tijdje terug een hele goeie aanbieding, echt goede kwaliteit in een grijze kleur. Praxis had het destijds ook maar wel 3,50 duurder per m2, dus ik zou even goed kijken en vergelijken.

9. rums

rums Niet meer actief

Klopt dat is de werkwijze van bedrijven met zulke dumpprijzen.

Je kunt voor een goede vloer ook terecht bij een speciaalzaak. Mensen denken altijd dat dit ontzettend duur is. Maar daar heb je ook vloeren voor een prijs die je ook gerust betaald in de bouwmarkt.
    Enige verschil is wel de kwaliteit en gelegd door een vakman!

10. Panda81

Panda81 Fanatiek lid

13 nov 2008
    3.424
    447
    83
    Limburg
    Hier gamma laminaat en dat ziet er nog steeds goed uit, intensief gebruik.

11. Bambi93

Bambi93 Fanatiek lid

4 apr 2013
    1.173
    0
    36
    Dat hebben wij ook :( En hij ligt door het gehele appartement. (buiten de badkamer) Ook de pootjes van de kat zie je super goed. Tis dat het 100m2 is anders deed ik ook terug Ikea leggen, super goede kwaliteit!

12. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

wij hadden in ons vorig huis de goedkoopste van de ikea gehaald... was prima te doen hoor en zag er nog heel mooi uit toen we na 2 jaar gingen verhuizen.

13. Cindy81

Cindy81 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.271
    50
    48
    Bij Praxis hebben ze deze week laminaat in de aanbieding voor 4,99 per meter in de kleur grijs eiken. Ziet er mooi uit.

Staat op de achterzijde van de folder.

14. Hier ook fan van Lab21, alleen was ons laminaat nog wat goedkoper! :D

15. Baibey

Baibey Actief lid

29 sep 2012
    420
    0
    0
    Precies, wij hebben hem nu gekocht bij Parket Pakhuis in Almere. Helemaal happy ermee

Deel Deze Pagina