goed medium..(en wie ervaring hiermee?)

Discussie in 'De lounge' gestart door Daantje1, 5 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daantje1

Daantje1 Fanatiek lid

19 jul 2010
    1.314
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik ben op zoek naar een goed en betrouwbaar medium..via internet zoeken doe ik liever niet, er zit zoveel nep tussen..
    Liefst iemand die niet allemaal volop adverteerd want dit is vaak ook niet echt geloof ik.
    Ik zou nl graag in contact willen komen met mijn pas overleden vader..ik weet niet of dit echt mogelijk is en of er echt dingen uitkomen waar je van denkt: wow, dit moet echt zijn (er zijn wel een aantal dingen waarvan ik weet; dit is niet verzonnen, dat moet dan wel mijn vader zijn)

Wie heeft er tips? en wie heeft er ervaring mee?
    bedankt alvast

2. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    In welke omgeving en hoe lang geleden is je vader overleden? Je moet er namelijk rekening mee houden dat geesten pas oproepbaar zijn na ruim 'n half jaar.

3. kippiekip

kippiekip Niet meer actief

In welke omgeving ?? Ik ken iemand in Rotterdam die heel goed is.

4. Daantje1

Daantje1 Fanatiek lid

19 jul 2010
    1.314
    0
    36
    NULL
    NULL
    Omg noord brabant, wil niet te veel van mezelf vertellen ivm eventuele meelezers (vervelende ervaring, daarom naam moeten veranderen).
    Maar het is nog geen half jaar geleden dus dan kan het nog niet...
    wel jammer maar dan moet ik nog een hele tijd geduld hebben...mis mijn vader zo..eventuele prive berichten met tips zijn ook altijd welkom.
    Dan kan ik ook wat meer vertellen. maar ervaringen hiermee hoor ik ook graag, heb er nl geen verstand van hoe dit gaat enzo.

bedankt voor de reacties!

5. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    ik heb je een pb gestuurd ;)

6. Thea23

Thea23 Fanatiek lid

7 okt 2011
    4.433
    1.123
    113
    ZZp er
    geesten kunnen binnen een half jaar al te zien zijn btw ..
    licht eraan hoe sterk de persoon is die door probeert te komen en hoe graag die persoon wil doorkomen.

mijn moeder is een medium ,paragnost , reikie master en ga zo maar even door maar helaas doet zij nu even helemaal niets anders had ik haar gegevens door kunnen sturen naar je ..

suc6 met zoeken

7. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Mijn moeder was ook een medium, paragnost en genezer en daarvan weet ik dat het erg moeilijk is om iemand te bereiken die pas kort overleden is. En het zou nogal zonde van je centjes zijn als je het er toch op gokt.

TS ik stuur je een pb.

8. Tese

Tese Niet meer actief

Ik heb goede ervaringen met Peter van der hurk. Ik heb de tel van z'n vrouw als je een privereading wilt

9. Daantje1

Daantje1 Fanatiek lid

19 jul 2010
    1.314
    0
    36
    NULL
    NULL
    Bedankt nog allemaal voor de reacties!
    Ik ga zondag naar een beurs toe..eens kijken hoe en wat...ben wel benieuwd..of er iemand bij zit die goed is, en heb iemand in mijn woonplaats gevonden..spannend (is pas de 19e dat ik daar heen ga)

10. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    in veenendaal zit ook een erg goede, 1 van de beste van nederland.
    maar dat is niet echt in de buurt van jou geloof ik...

Deel Deze Pagina