Ik had pas ook een deo gekocht en die werte ook maar 3 dagen Dus ik ga dit ook zeker proberen...maar is dit tegelijk ook een deo of moet je die hiernnaast nog gebruiken? Bedankt voor de tip!
@tweeling: ik gebruik er altijd nog een deo naast. 's avonds de odorex en dan 's ochtends gewoon deo.
ik heb het gekocht. ben heel benieuwd of het bij mij werkt. ga het vanavond gelijk proberen. dus het gaat niet van ouders op kind. vond het niet zo'n leuk idee, dat dimphy er later ook zo'n last van zou krijgen. maar dat hoeft dus niet.
wow wat een handige topic! ik doe alles op de fiets maar ik vind het vreselijk om daarna zweetplekken te hebben! ik deed altijd stukjes keukenrol in mijn oksel, en die haalde ik er na het fietsen weer uit.. maar een goed middeltje is nooit weg!
ik denk als ik keukenrol onder mn oksel zou doen dat mn collega's wel zouden lachen als ze me aan zien komen met korte mouwen! er bestaan zelfs speciale pads voor onder je oksels te plaatsen he, was geloof ik een tijdje terug op dit forum?! maar dat lijkt me niet erg prettig!.
@ mamsie volgens mij is het wel erfelijk, mijn vader had het ook en zijn vader ook. als je het vanavond geprobeerd hebt verwacht dan niet dat je oksels morgen gelijk droog zijn, je moet het wel een keer of 3 gebruikt hebben voordat je echt droge oksels hebt. @ femmy die pads heb ik ook wel eens geprobeerd. haha zijn gewoon maandverbanden zo groot, geen gezicht dus! @tweeling ik gebruik er ook nog deo bij gewoon omdat ik het lekker vind.
oke dan weet ik dat ik er niet gelijk van alles van moet verwachten. even geduld hebben...............
Kan iemand mij vertellen wat er in die deo zit? Ik mag namelijks nix hebben wat de poriën dicht stopt ivm overijverige talgklieren daar Ik kan op de site geen ingrediënten vinden. En wil het wel gaan proberen, scheelt weer keukenrol, hihi
Bestaat er niet zo'n middeltje tegen zweetvoeten Mijn vriend heeft verschrikkelijke zweetvoeten, echt walgelijk...
hallo meiden ik gebruik syneo5deo het is wel duur rond de 25 euro maar echt perfecht spul kan ook voor zweetvoeten gr klazientje
GEWELDIG, ik heb ook altijd van die plekken, schaam me echt dood dan, vind het zooo vies eruit zien! Ik ga dit zeker aanschaffen, bedankt voor de tip!
Ik weet niet of je er iets aan hebt, maar mijn vader had dat ook. Hij behandelde dat met zinkzalf. Succes!