goed middeltje voor zweetoksels!

Discussie in 'De lounge' gestart door mandy1, 17 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Katootje

Katootje Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.909
    0
    0
    Gelderland
    Ik denk wel bij iedere drogist. Je ging echt lopen als hij zijn schoenen uitdeed. :oops:

2. kat

kat Fanatiek lid

21 mrt 2006
    1.402
    2
    0
    Ik zweette vroeger ook altijd superrr erg, als ik stil zat drupte het gewoon langs mijn armen af (zelfs in de winter als het ijskoud was, kon geen strakke truitjes aan omdat het zo lelijk uitzag).

Maar sinds ik odorex extra dry gebruik (in dat flaconnetje), nergens meer last van.

3. Shirleyke

Shirleyke Actief lid

Weet héél goed wat je bedoeld :oops: :oops:
    Van Mike kan je het zelf door zijn schoenen ruiken, verschrikkelijk :rolleyes:

4. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.074
    2.219
    113
    Brabant
    hey dames,
    ik heb t middeltje al een jaar in huis, maar nog niet gebruikt, haha. Zal er eens mee beginnen na deze goede berichten. Wel nog een vraagje, ik heb niet echt last van extreem natte zweet oksels, maar ik heb blijkbaar agressief zweet ofzo... In al mn lichte shirts heb ik gele plekken zitten. Net een leuke wit shirt gekocht, 2x aan gehad en nu al gele vlekken. Helpt het hier ook tegen? Want deze plekken krijg je er echt niet meer uit :(

Grtjs, Taliaa

5. Bloempjes1313

Bloempjes1313 Actief lid

21 aug 2006
    273
    0
    0
    amsterdam
    Klinkt wel als een wondermiddel, ga t ook maar eens proberen !

Ik heb wel eens gehoord dat als je zoiets gebruikt dat je dan ergens anders erger gaat zweten... dat lijkt me minder,, iemand hier ervaring mee?

xx rissie

6. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Mijn hubbie is ermee naar zijn huisarts gegaan, hij kreeg een middeltje waarmee hij zijn voeten in moest smeren....en weg is het! :D
    Niet zijn voeten heh, maar de geur... :)

7. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    @ talia het helpt ook tegen de geur en bij mij zitten er geen gele vlekken meer in de kleding!

8. Shirleyke

Shirleyke Actief lid

:) :) :) :) :) :)

9. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    ik heb niet alles gelzen hierover hoor, maar ik heb het ook een tijdje gebruikt en heb aan mijn HA gevraagd of dit spul op lange termijn niet schadelijk was.

Die raadde het ten zeerste af omdat je de poriën dichtmaakt met dat spul. (odorex extra dry) en dit niet ten goede komt van je klieren die daar zitten. Ze kunnen zelfs knobbeltjes veroorzaken.

Ik ben er mee gestopt en gebruik nu Salvia druppeltjes van Dr. Vogel, die helpen mij ook goed.

10. Karina

Karina Fanatiek lid

31 mrt 2006
    1.987
    0
    0
    Mamma & masseuse
    Rotjeknor
    @Inky: die druppeltjes blijf je daar ook echt droog bij? Als dat zo is, gebruik ik toch liever die druppeltjes denk ik!

Ik zat net nog even de titel te lezen van deze topic, erg grappig!

Goed middeltje voor zweetoksels! :) ;) :)

11. toetie83

toetie83 Fanatiek lid

20 jan 2006
    1.392
    1
    38
    genieten van het leven.
    ��&#55
    hoi die ken ik heb ik zelf een paar keer gebruitkt helpt idd heel erg goed.

wel oppassen met je kleding.

ik deed het savonds altijd want de volgende dag moest ik vroeg opstaan voor school.
    ;)

12. augustus

augustus Niet meer actief

Ik kan echt niet tegen dat spul....
    De huid onder mn oksel brand weg dan...
    Mijn biotherm deo doet prima zijn werk...

Deel Deze Pagina