We zijn begonnen aan ons 2e kindje proberen te maken! Ik vind het zo spannend! Als alles net zo snel gaat als de 1e keer dan kunnen we dit jaar nog papa en mama worden van ons 2e kindje. Kijk zo uit naar deze maand en tel nu al af naar de dag dat ik zou morgen testen haha Gelukkig heeft mn man goede zwemmers en ik hoop dat ze snel het eitje mogen vinden! Na mijn gevoel heb ik gisteren een eisprong gehad en dat hebben een optimaal benut Dus over een weekje of 2 a 3 zou ik kunnen gaan testen! Heb ik januari geen eisprong gehad(gevoeld) en gisteren had ik echt eisprongachtige klachten dus denk dat mn ei later kwam dan gewoonlijk. Nog maximaal 21 dagen en ik kan testen! Ik hoop het zo dat het weer snel raak is!
Leuk meid ga d,r voor ik hoop dat het snel raak mag zijn. Wij hebben gisteren er ook aan gewerkt hihihi
meis ik hoop dat het heel snel raak is voor jullie! geniet in ieder geval al van het "proberen te maken" Liefs Shir
Vind het echt zo spannend! Nooit gedacht dat mn man en ik kinderen zouden krijgen want hij wou echt NOOIT kinderen... Tot Lieve in mn buik zat geheel onverwachts maar we waren door het dolle heen! En nu zijn we bezig voor het 2e wonder in ons gezin! Mn geluk kan gewoon niet op! Bij Lieve bleek het meteen raak te zijn na het maar 1x! gedaan te hebben die maand. Ik ga er niet vanuit dat het meteen lukt maar zou wel super gaaf zijn! We zijn in onze familie allemaal wel super vruchtbaar. Mn moeder was bij ons allemaal in 1x zwanger en mn zus bij haar 3 kinderen ook in 1x zwanger. Hoop dat ik ook gezegend ben met dat geluk Heb wel een goed excuus om naar de 9 maandenbeurs te gaan
Denise ik hoop dat het snel raak mag zijn en dat Lieve dit jaar nog een broertje of zusje zal krijgen