goed nieuws voor mij vandaag!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door ster, 26 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Oh bah, wat een teleurstellend bericht zeg :(

Hebben ze het wel over kansen gehad? Dat hij verminderd vruchtbaar is, en voor hoeveel etc. of is het helemaal game over?

Veel sterkte jullie allebei...

2. mussie

mussie Fanatiek lid

5 jan 2006
    2.000
    0
    0
    Noord-Holland
    Lieve Ster,
    ik wil jullie heel veel sterkte wensen en ik hoop dat er toch nog een wonder voor jullie mag gebeuren!
    Een dikke knuffel van mussie

3. elfje

elfje Fanatiek lid

11 mrt 2006
    1.964
    0
    0
    he balen ster!!
    wat een rot nieuws!
    heel veel sterkte meissie!
    liefs elfje

4. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    heel veel sterkte!!!!

Liefs meliske

5. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    hai meid,

ten 1e wil ik je zeggen dat ik me kan voorstellen dat jullie even een grote domper te verwerken hebben op dit moment, ik weet niet wat de ha nu verder heeft gezegd hoe nu verder te gaan, maar ik weet wel dat door het slikken (je mannetje) van foliumzuur en zink de productie zaadcellen dmv wetenschappelijk onderzoek fors vooruit gaat....

hieronder zal ik een paar linken naar site's zetten die je dan op je gemak kan lezen (alleen of samen met je mannetje) en kijken of er info bijstaat waar jullie iets aan hebben....

in ieder geval heel heel veel succes ...

Zink en Foliumzuur verhogen mannelijke vruchtbaarheid: In een Nederlands onderzoek werd het effect van extra foliumzuur en zink onderzocht op de vruchtbaarheid van de man. 108 vruchtbare en 103 minder vruchtbare mannen kregen 5mg foliumzuur en 66mg zinksulfaat (15mg elementair zink) per dag of placebotabletten. Na 26 weken was het gehalte normale spermatozoïden in de groep minder vruchtbare mannen die beide supplementen gekregen had gestegen met 74%. Het gehalte abnormale spermatozoïden was met 4% gestegen. Vruchtbare mannen die de werkzame voedingsstoffen gekregen hadden vertoonden ook een verbetering van het spermagehalte. Overigens was er voor aanvang van het onderzoek geen duidelijk verschil in het zink- en foliumzuurgehalte van bloed en sperma tussen vruchtbare en minder vruchtbare mannen. (Fertil Steril, 2002)

http://www.zwangerstraks.nl/sterkzaad.php (onderin lezen)

http://www.body-health.nl/docs/mineralen.html (ook even naar beneden scrollen)

http://www.bodystore.nl/zink_gluconaat/zink_gluconaat.php

http://www.leerlingenkaart.be/modules/newbb/viewtopic.php?topic_id=3414&forum=15

6. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Ach wat een naar nieuws.....
    Tekort aan zaadcellen wil nog niet zeggen dat je niet meer natuurlijk zwanger kan worden. IS daar met de HA over gesproken?

7. ster

ster Fanatiek lid

1 nov 2005
    1.549
    0
    0
    Bedankt voor alle lieve reactie en smoekie: jij vooral bedankt ik ga zeker zink in huis halen ;)

We hebben besloten om het even rustig aan te doen en we gaan binnenkort op vakantie. Hierna moet mijn vriend weer een test doen en aan de hand daarvan wordt hij doorgestuurd naar de uroloog.

Tuurlijk kan het via de natuurlijke manier nog gebeuren, maar dan hebben we heel veel geluk nodig! Dus duim maar voor ons!

8. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    jeetje ster, wat naar.

is er niet verteld dan hoeveel er wel actief is?

sterkte

9. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Dat doe ik zeker!

10. ster

ster Fanatiek lid

1 nov 2005
    1.549
    0
    0
    Nee daar had hij het niet over, ik ga als ik ongi ben geworden zelf even naar de ha om precies te horen hoe en wat en misschien voor mijzelf een verwijzing naar de gyn te regelen als dit nodig is.

11. Beeb

Beeb Actief lid

14 mei 2006
    410
    0
    0
    Hoi ster

Wij zitten in precies het zelfde schuitje :(
    En ik heb er eigelijk nog alle hoop op dat het spontaan gebeurt
    Maar wij zitten al in de mmm 3 juli hebben wij weer een afspraak op de fertiliteitspoli over hoe verder.
    Wat het gaat worden IUI of IVF is nog niet bekend.
    Maar ik hoop toch zwanger te zijn mijn aankomende NOD hihihi.

Groetjes Beeb

12. ster

ster Fanatiek lid

1 nov 2005
    1.549
    0
    0
    Sterkte Beeb, hou je me op de hoogte hoe het afloopt? Ik hoop ook heel erg dat je zwanger bent voordat je verder de mmm in moet, zet hem op!
    Ik ga nu effe zink en foliumzuur inslaan (baat het niet dan schaad het niet zegmaar) 8)

13. Rossi

Rossi Actief lid

6 jun 2006
    188
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Veel sterkte en succes ermee

14. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    ik wil jullie echt even heel veel sterkte wensen en ik duim heel erg hard voor jullie.
    liefs tascha

Deel Deze Pagina