Is het nou zo? augurken eten zwanger zijn? Ik luste altijd al graag augurken maar at ze eigenlijk alleen als hapje weet je wel met ham of boterhamworst! Maar de laatste tijd wil ik ze overal bij! door de sla, op brood enz. enz. Ik snap er niks van misschien zit het wel in men hoofd?
hoeft niet per definitie zo te zijn, kon voor mn zwangerschap rustig een hele pot achter overslaan, hoop uiteraard wel voor je dat t raak is
hai! ja ik denk dat iedereen die zwanger is of aan het ontpillen vreetkicks krijgt! of trek in aparte dingen zelf heb ik al een andijviestamppotverslaving gehad en nu ben ik verslaafd net zoals wendje aan tomaten, alleen dan vooral de soep ervan tering, kan wel een hele pan op!
gelukkig wel gezond, tomaatjes ik hou bijv nie van chocola..en boterletters..en spijs..marsepijn,bah.dadelijk wordt dat de volgende addiction vooral nu t met sinterklaas in de aantocht overal in de winkels ligt... haha en oliebollen lust ik ook niet, oei oei nieuwjaar! hehe
Ik vind ze niet lekkerder of smeriger dan voor mijn zwangerschap, heb er ook geen behoefte aan. En al helemaal niet met slagroom haha! Mijn schoonmoeder had dat overigens wel. Die at echt hele potten leeg zei ze. Dus... t kan wel
Verschilt echt per zwangerschap waar je wel en niet trek in hebt. De eerste keer kon ik bijv. geen vlees zien of ruiken. Echt gruwelijk die geur, maar alles wat zuur was daarentegen. Van ananas tot augurke. Jammie . Was ook het enige wat ik kon verdragen zonder het eruit te gooien. Bij twee zwangerschappen heb ik nergens last van gehad. En tijdens de laatste zwangerschap kreeg ik zo zin in zure haring met augurk Getver moet er nu niet aandenken. Het schijnt geen fabeltje te zijn, maar het hoeft absoluut niet. Je bent niet minder zwanger als je geen zin hebt in augurken