ben vandaag op kraambezoek geweest bij een vriendin ze is dinsdag bevallen van een gezonde dochter van 3 kg 110 gram het was zo vertederend om te zien maar eerlijk gezegd ook wat eng om het vast te houden was zo klein en zag er zo breekbaar uit! maar wat een schatje! nu heb ik zo wat gemengde gevoelens aan de ene kant lijkt het nog zooo lang voor mij ook al is het maar 8 weken (stiekem hoop ik nog maar 5 weekjes maar dat is niet zo warchijnlijk omdat het men eerste kindje is...)meer en zit het grootste deel er al op... en er is nog zoveel te regelen het lijkt soms alsof je nog zoveel kan voorbereiden, je altijd wel iets vergeet we tellen vol ongeduld af... vandaag 32 weken en 2 dagen ver... XXX
Hoi Sitara, Ik snap wat je bedoeld.... Ik moet zelf nog een goede 6 weken, maar heb zelf ook 't idee dat het eerder komt. Haha hoor alleen van iedereen om me heen dat je dat natuurlijk allemaal hoopt en dat dat meestal bij de eerste niet zo is.... We zullen er vanzelf achter komen Moet je nog veel dingen regelen dan?? Groetjes brenda
Ik mag ook nog 8 weken wachten... aan de ene kant lijkt dat heel kort, maar ook weer heel lang . Ik verlang er zo naar onze baby eindelijk te zien en vast te houden (volgens mij laat ik haar nooooit meer los...). Volgende week nog maar een weekje werken en dan gaat mijn verlof in; ik heb er nog twee weken vakantie aan vast geplakt. heb ik ook hard nodig, want wij moeten nog verhuizen! Een paar weken geleden hebben we de sleutel van ons nieuwe huis gehad, en nu wordt er druk geverfd door m'n vriend en beide opa's-in-spe. Maar ook wel wat stress hoor; de vloerbedekking moet nog gelegd worden, de gordijnen nog uitgezocht... Zal alles op tijd af komen? Ik probeer me er niet al te druk over te maken. De babykamer wordt 5 juni geleverd, alle spullen hebben we verder al. dat ik dan misschien een weekje langer op mijn gordijnen moet wachten, overleven we waarschijnlijk wel. Hoewel dat wel lastig is met al die nesteldrang! Wat moet jij allemaal nog regelen dan?
hoi wel, de kinderkamer is klaar maar we moeten nog achter een matrasje we moeten nog de geboortekaartjes regelen we moeten nog beslissen wat we gaan doen ivm de geboortesuiker verder hebben we nog niks van spulletjes we hebben wel een lijstje aangelegd, maar hebben nog geen spulletjes, zelfs geen babybadje dus druk druk druk pfff hoop dat we deze week die komt alles op orde krijgen ik hoop voor jullie dat het ook goed vooruit gaat xxx
Voor mij nog 9 weken... ik zat vorige week ook op kraamvisite. Die meiden vonden het hilarisch hoe ik die jongen onhandig probeerde vast te houden en ik moest natuurlijk ook ff luier verschonen en bakte er niks van... pfff voelde me wel ongemakkelijk en ik kan me ook niks voorstellen van een "echte" baby, al ben ik stapelgek op mijn meisje, stom he?
niks stom hoor je had me moeten zien rood worden toen mijn vriendin vroeg of ik het kindje wilde vasthouden! ik was precies een tomaat! er schoot vanalles door me hoofd als ik het laat vallen, o als ik het xhoofdje niet goed ondersteun en oh god, als het begint t wenen wat dan? en toen begon ze over borstvoeding en het ontsmetten van de borsten en ik was dus helemaal niet mee! het enige dat ik weet is dat ik borstvoeding wil geven en dan was ze bezig over zoveel cc de eerste dagen en dan zoveel en dan zoveel pffff, en idd, ik kan me het ook nog niet voorstellen, hoewel ik mijn kleine jongen nooit meer zou willen afgeven! het is altijd maar stressen de laatste tijd denk dat ik nesteldrang heb wil nu gewoon dat alles klaarstaat heb ook tegen men vriend gezegd dat volgende week vrijdag ik alles wil klaarhebben spulletjes en al xxx
spannend he?! voor mij is het nog 6 wkn wachten tot mijn uitgerekende datum.. maar met de spanning valt het wel mee, ik zie het allemaal wel hoor. tuurlijk denk ik ook wel eens van, hoe zou het zijn etc. maar ik laat het gewoon op me afkomen.