Trillende eierstok?

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Najet, 7 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Najet

    Najet Actief lid

    21 dec 2005
    363
    1
    0
    Den Haag
    Hallo,

    Ik heb misschien een rare vraag, maar ik stel hem toch.

    Ik had gisteren een"trillend"gevoel aan de linkerkant onderin mijn buik.

    Het leek net alsof het mijn eierstok was die aan het trillen was... is dit raar kunnen jullie mij iets meer vertellen hierover.

    Ik heb 4 weken (18/2) geleden een miskraam ( niet gecur) gehad... ik ben 1 maart voor controle naar de gyny geweest, en mijn baarmoeder was schoon, en er zat géén zwangerschapshoormoon in mijn urine. Voor mijn gevoel ben ik erg vruchtbaar ( witte/doorzichtige slierten/afscheiding). Ik heb normaal gesproken een cuclus van 28 dagen. Rond 3 maart zou ik een eiersprong hebben. Ik kan pas 18 maart testen, maar ik vind het gevoel wat ik hierboven beschreef raar, en had dit ook net voor mijn miskraam. Moet ik mij zorgen maken?

    Kunt u mij astublieft vertellen wat het zou kunnen zijn?

    P.s. Ik wil jullie graag bedanken voor het antwoord wat jullie mij gegeven hebben op mijn vorige mailtje.
     
  2. Japke

    Japke Bekend lid

    1 feb 2006
    535
    0
    0
    verloskundige
    Hoi Najet,

    Na een miskraam kan het soms even duren voor je weer een normale regelmatige menstruatie hebt. Ondanks dat er geen zwangerschapshormonen in je urine zitten.
    Ik denk als ik het zo lees dat het waarschijnlijk je eisprong is, die kan je soms duidelijk voelen. Of nou werkelijk je eierstok tril, dat weet ik niet. Dus wat later dan normaal.
    Ik zou het verband niet kunnen leggen met een eventuele miskraam, zoals de vorige keer. Ik zou het afwachten en niet teveel zorgen maken. Ook al begrijp ik goed dat dit heel moeilijk is zeker gezien je al een miskraam hebt meegemaakt.
    En je bent zeker vruchtbaar omdat je een keer zwanger bent geweest. Het is vervelend dat het mis is gegaan maar je weet wel dat je vruchtbaar bent en dus zwanger kan worden. Hopelijk ben je snel zwanger en deze eerste periode door.

    Succes, groetjes,
    Japke
     

Deel Deze Pagina