weer zwanger zou het goed blijven gaan?

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door NRO, 3 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NRO

NRO Niet meer actief

Hallo meiden

Ik ben zoo onzeker en wil graag even mijn verhaal kwijt en misschien dat jullie advies kunnen geven.
    Ik ben nu weer zwanger na een miskraam en een missed abortion. Het vruchtje was gestopt met groeien met 6 weken en 1 dag en daar kwamen we met de 8 weken echo achter. Me cyclus was nog niet helemaal in orde (ik heb normaal een nette cyclus van 28 dagen) na mijn missed abortion had ik een cyclus van 35 en maand daarop 32 daarna heb ik met 38 dagen een test gedaan en die was knal positief! Dus ik de gynaecoloog gebeld om een vervroegde echo afspraak te maken. Die had ik op 29 dec ik zou dan 6 weken n 5 dagen moeten zijn. Eerste dag van laatste ongesteldheid was 12 november, maar omdat ik een onregelmatig cyclus had hield ik wel in me achterhoofd dat de duur van de zwangerschap zou kunnen afwijken. En dat was ook zo ze kon geen vruchtje zien wel het vruchtzakje met een zwangerschapsring ze zei dat ik nu rond de 4 / 5 weken zou zijn. Het maakte me wel een beetje onzeker dat we nog niks bevestigends konden zien zoals een kloppend hartje of wat dan ook maar we hielden de moed erin en heb een vervolgafspraak gemaakt op 22 jan. Nu heb ik vandaag, ik weet het misschien heel dom, weer een test gedaan.. maar het streepje is nu een stuk lichter en ik raak gelijk weer in paniek.. de eerste knal test was op 22 dec. Wat ik dan ook wel apart vind want een week daarna op de echo was ik pas 4/5 weken.. ik heb nog nooit zo vroeg zon knal test gehad dat brengt me ook gelijk aan het twijfelen. Ik zou nu dan tussen de 5/6 weken zitten..
    Sorry voor de lap tekst maar is er iemand die hier iets in herkent of me gerust kan stellen

2. Diazz

Diazz VIP lid

28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    Hoi meid,

Geen ervaring, maar wil je wel even heel veel sterkte met deze onzekerheid wensen. Ik hoop dat het goed blijft gaan!

3. NRO

NRO Niet meer actief

Dankje wel! Tis zo moeilijk om me te ontspannen deze tijd ookal weet ik dat dat beter is.. na die missed abortion vertrouw ik nergens meer op we zagen toen bij de eerste echo netjes het hartje kloppen met 6 weken en 2 weken later krijgen we te horen dat het vruchtje eigenlijk bijna direkt na die eerste echo was overleden en ik had alle symptomen nog.. dus het maakt me zooo bang

4. Diazz

Diazz VIP lid

28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    Heel begrijpelijk. Ik denk dat het vertrouwen echt moet groeien, naar mate je verder komt en het goed blijft gaan.
    Ik vind het ook heel moeilijk om te ontspannen na het verlies van ons kindje, en geniet totaal nog niet van deze zwangerschap.
    Wat ik me wel probeer voor te houden, is dat ik er ik geen invloed op heb en deze tijd nooit meer terugkomt.

Ik zal voor je duimen voor een goede zwangerschap!

5. NRO

NRO Niet meer actief

Ik zal ook voor jou duimen!! Wat een rot tijd he! Laten we hopen dat de eerste 12 weken voorbij vliegen

6. Angieebrahim

Angieebrahim Actief lid

3 dec 2014
    206
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb hetzelfde vorige maand een miskraam en nu wel weer gelijk zwanger maar super onzeker je durft nu niet eens blij te zijn maar we moeten elkaar maar steunen en vooral overpraten
    Zodat we onze gevoelens kunnen delen.

Deel Deze Pagina