dames het is niet allemaal onmogelijk, Ik ben spontaan zwanger geworden. Zou normaal deze maand met de pil moeten beginnen en 12 aug, zouden we het startgesprek hebben voor ivf/icsi en zou de medische molen beginnen, hormonen spuiten en de hele ratteplan, maar er is een wonder gebeurd en ik ben nu ong een week of 6 echt zwanger, dus dames er is nog hoop! Iedereen heel veel succes!
heel erg bedankt voor je bericht. het is altijd zo fijn om zoiets te lezen. de wonderen zijn de wereld nog niet uit
Gefeliciteerd! Ik moet wel zeggen dat ik het heel moeilijk vind om dit soort berichten te lezen............omdat wij zo lang hebben gehoopt op spontane zwangerschap! Ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel.........ik gun iedereen een kindje en een gezonde zwangerschap maar ik vindhet wel heel moeilijk om te begrijpen en te plaatsen dat wij dit niet hebben gekregen. Maar geniet er van ik kan wel heel blij voor jullie zijn, en als het bij jullie lukt dan zijn de wonderen de wereld echt niet uit...............en misschien krijgen vele hier (misschien ik ook wel) ook zo'n wonder!
ja hoor sloppyslayer, ik begrijp het maar al te goed hoe je je voelt, echt waar, wij hadden dit ook niet verwacht, ik had het naast me neer gelegd dat ik niet spontaan zanger kon worden, ik zit nog in een vroeg stadium er kan nog vanalles gebeuren ik mag er niet van uit gaan maar het zit wel in mijn hoofd. ik wens jullie alle heel veel succes toe, mijn berichtje was niet te bedoeling om iemand te kwetsen, ik wou alleen aangeven dat het niet helemaal uitgesloten is. ik denk aan jullie allemaal en gun jullie alle succes die maar wenselijk is.
Hoi Nance, Super hoor, zo zie je maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit. Enne tuurlijk mag je het uitschreeuwen van blijdschap. Aangezien je ook een topic hebt in ik ben zwanger, doe ik deze dicht. Dubbele posten zijn niet toegestaan. Geniet van je zwangerschap en op naar de eerste echo. Groetjes Elvira