Sinds kort weten wij dat we na een dochter te hebben nu een jongetje krijgen! Hartstikke leuk natuurlijk, maaar laten we nou voor meiden een hele sloot aan namen hebben en voor jongens is het karig ... We hebben wel een hoek waarin we zoeken, namelijk kort/niet te lang, stoer en niet te oubollig. Onze dochter heeft ook een korte, stoere naam. Namen die een voorbeeld geven maar het toch net niet zijn: Finn, Noud, Liam, Lennox, Jack, Noam etc. Kunnen jullie mij helpen aan leuke namen die niet al overal genoemd zijn? Thanks!
Ik had de naam Dion al een tijd in gedachten helaas voor mij aangezien wij ook een jongen krijgen vind mijn vriend de naam vreselijk
Leuk en stoer! Fender heb ik idd ook op het lijstje, maar Millen had ik nog nooit gehoord. Jammer is dat dan he, als je een naam heel leuk vind maar vriend niet. Hier ook al met een paar namen. Wij hebben in de omgeving al twee Dion's, dus voor ons valt die ook sowieso af.
Op het kinderdagverblijf waar ik voorheen werkte heet een kindje Kick.. Stoere naam maar je moet er wel van houden! Net als de naam Trent en Floor..
Hier een rijtje: Alex Boas Brent Cas Gijs Jens Jorn Lars Lasse Lex Luca Max Mees Niek Pim Rens Sam Stan Stijn Thijs Thom Tijn Tobin Twan Tygo
tim Sem Vince Vic Bob twan tye tijn tuur tibo timo scott aron bas bart cay don egon eloy fer gion hayko ivan ivar joël jop jort jur/Jurre kas kyan kyv lenn lex jion mats myron nilo odin pjotr quin quint ray stef tom urvine xavi yve zion zef
Jongensnamen zijn idd moeilijk!! Wij zijn er inmiddels uit, gaan voor R.alph! Verder vind ik Nils, Dani, Maxwell, Hayden leuke namen... Succes er mee!