Goed of gek?

Discussie in 'Babynamen' gestart door Sarah82x, 12 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sarah82x

Sarah82x Actief lid

2 mrt 2014
    310
    0
    16
    Bedankt voor jullie reacties! We laten de naam in ieder geval op ons lijstje staan en zullen de suggesties nog doornemen.
    Fijne zondag!!

2. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

9 aug 2013
    3.721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Nee.. dat wordt Lijm of Lijn... rare naam; eigenlijk is het geen naam. Kinderen zijn wreed; die gaan pesten.

3. Sarah82x

Sarah82x Actief lid

2 mrt 2014
    310
    0
    16
    Lein is wel degelijk een naam hoor en komt met name voor in het Zeeuwse Walcheren.
    En kinderen kunnen inderdaad gemeen zijn, maar als ze willen pesten doen ze dat ook bij een heel normale naam zoals Rick dus wat dat betreft.... ;)

4. Fides

Fides Fanatiek lid

29 jul 2013
    2.139
    22
    38
    Het is wel dgelijk een bestaande naam.

5. Ellaa

Ellaa Fanatiek lid

19 okt 2010
    1.063
    1
    38
    Jaaaaaa LEUK!!! Ik hou echt van korte namen, deze nog nooit gehoord maar klinkt lekker.
    Onze eerste heet Nouk, toen ik dat voor het eerst hoorde bleef het ook meteen hangen, beetje zelfde verhaal als bij jullie!

Sien, Ciel, Lot, Vere, Suus, Suze misschien nog iets?

6. mjs

mjs Fanatiek lid

14 mei 2009
    2.128
    2
    0
    Ik vind liene wel leuk, of fien of fiene maar jij Lein nee niet zo , ik heb zelf ook ,gekke namen hoor, als jullie het maar leuk vinden

7. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Ik vind hem ook wel leuk. Wij wilde ook graag een lettergreep, maar een meisje is dat best lastig. Wij hebben nu Noor. Andere namen die op ons lijstje stonden, waren Juul, Fien, Pien, Suus, Jet, Lot

8. GingerAle

GingerAle Fanatiek lid

21 apr 2014
    1.394
    1
    0
    Ik vind het leuk! Het doet me denken aan een personage uit de boekenserie van Astrid Harrewijn, Miss... Lein is het hoofdkarakter van het 2e boek, Miss Match. Een heel leuk type, dus dat helpt ook wel dat ik de naam leuker vind. Maar tijdens het lezen dacht ik geen moment 'wat is dat nou weer voor naam'. Dus ja, kan heel goed!

9. Sifra

Sifra Niet meer actief

Dit, vindt Leine dan leuker.

10. liefdotje

liefdotje Niet meer actief

Ik had 2 jongens op school die zo heten... Vind het geen rare naam maar ook niet mooi

11. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Daar sluit ik me bij aan. Met een E erachter vind ik 'm nog leuker worden, maar ook Lein vind ik prima kunnen. Je hoort 'm niet vaak, is lekker kort en stoer; ik houd er wel van. :D

12. eltigra

eltigra Actief lid

22 jun 2012
    263
    0
    0
    Wachten tot meneertje besluit om geboren te worden
    s Hertogenbosch
    Ik vind m ook leuk! Heel origineel en stoer!

13. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.830
    3.627
    113
    Ik vind het een grappige afkorting van bijvoorbeeld Marjolein, Jolijn of Karlijn, maar geen volwaardige naam op zichzelf.

Deel Deze Pagina