titel zegt het al,ik vind steeds kleine beetjes bloed tussen helder slijm bij het afvegen,vies onderwerp,maar verder heb ik geen buikpijn ofzo...bij mijn vorigezwangerschap heb ik dit niet gehad...weet iemand wat het is?
Kan heel goed van de innesteling zijn.... Bij twijfel of ongerustheid zou ik gewoon je vk even bellen. Elmo
hoe lang duurt die innesteling eigenlijk?volgens mij heb ik daar een heel verkeerd beeld vn namelijk,...ik dacht dat een innesteling eenmalig was,alleen op het moment dat het bevruchte eitje zich in de baarmoederwand nesteld,en als ie er zit,dat t dan ophoud?maar ik heb t zeker verkeerd?
Ik heb tot 8 wk ongeveer bloedingen gehad. Ivm de IVF had ik het geluk elke week voor een echo te mogen komen dus had de controle dat alles wel goed was verder. De innesteling houdt ook de innesteling van je placenta etc. in (als ik het zo goed zeg). Nou ja, mijn bloeding bleek dus bij de placenta weg te komen. Niks aan overgehouden verder hoor...ja, een prachtige zoon! :-D
Trouwens, sommige vrouwen bloeden de hele zwangerschap. Hoeft dus echt niks te zijn om je zorgen over te maken.
Kan me voorstellen dat je ervan schrikt, ik heb het ook gehad en heb hier al zoveel berichtjes gelezen van vrouwen die er last van hebben terwijl alles normaal is! Zonder duidelijke krampen of echt veel bloed hoef je je er geen zorgen over te maken hoor. Geniet lekker van je zwangerschap!