Goed opgelet!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door -, 26 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Dat kind van mij, dat let wel erg goed op hoor..pff. ( :D haha, zoals elke mam zegt)

ALs we iets wegleggen en ze heeft het gezien, dan onthoudt ze dat het daar lag.
    Dingen doen om de nek of schouder moeten zoals tassen, doet zo ook om als zodanig. Gisteren had ik een tasje meegekregen van mijn moeder, omdat ik geen tas heb voor mijn portemonnee enzo. Dat tasje lag op de grond en vervolgens zie ik As ermee lopen.

Ze weet waar mijn broekriem in moet haha en hoe die dicht moet.

Deksel op doosjes en dan niet willekeurig, nee, juiste deksel op juiste doos.

Bij moeder deed ze van de week de icepack op de juiste plek van haar voet. Mijn moeder had hem laten vallen op de grond en een half uur later kwam As ermee aanzeulen en legde hem op haar voet. (die denkt overigens helemaal dat ik een wonderkind heb gebaard, zoals elke oma waarschijnlijk ahahaha)

Ze weet dat pennen kunnen schrijven, het boeit haar alleen wat minder of ze op mij schrijft of op papier.

En zo kan ik nog wel even doorgaan..

MAAR WANNEER ZEGT ZE NOU EINDELIJK EENS MAMA TEGEN MIJ IPV PAPA???

Maar stiekem ben ik wel heel heel heel erg trots op mijn meisje hoor, dat ze dit (en nog wel meer) kan!

2. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Hehe leuk hoor!!

En hoe oud is je meisje?!

3. Niet meer actief

3 aug wordt ze 15 maanden alweer!

4. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Haha ja leuk he, als ze dingen na gaan doen en weten waar dingen voor zijn.

Ik verbaas me ook steeds als ik tegen Lisa zeg dat ze iets op het aanrecht moet zetten.. ze loopt regelrecht naar de keuken en zet het dan op het aanrecht.

5. MamaMarleen

MamaMarleen Actief lid

15 mei 2006
    228
    0
    0
    leidster op 'n kdv!
    Noord brabant
    wat is As ook 'n wijs meisje hè!!! wat lief dat ze al die dingetjes nadoet en onthoudt!

Deel Deze Pagina