ik had gelezen dat als je je geboortekaartje bij de c1000 inleverd je dan een babydoos kan krijgen. Nu mijn vraag. Is di doos de moeite waard? wie heeft hem opgehaald?
Dat was de enige doos die ik echt de moeie waard vond. Weet alleen eerlijk gezegt niet meer precies wat erin zat. oeps
oke geeft niet. Dat je weet dat het de moeilte waard is s ook al goed. Dan denk ik er toch over hem te halen. Anders vind ik het zonde. hoe werkt het precies? toch gewoon kaartje inleveren in de winkel en dan krijg ik de doos?
Ik heb m bij mijn vorige bevalling opgehaald, dus al wel twee jaar terug, maar ik vond het zeker de moeite waard. Vooral de scheermesjes en luiers! Je levert een (origineel) kaartje in, of een kopie van de aangifte bij het gemeentehuis. Je moet geloof ik wel binnen het foldergebied wonen......ofzoiets. De Plus heeft ook zo'n doos (tenminste, twee jaar geleden )
ik heb hem ook gehaald, vond het ook de moeite waard. Alleen de luiers vond ik niks. Beetje jammer dat de kortingsbon voor luiers alleen geldt voor maat 1, daar past mijn kleintje niet meer in. Op de site kun je een foto zien met de inhoud, maar ik moet zeggen dat die bij mij aardig afweek. Ik zie volgens mij inlegkruisjes, scheermesjes, beertje en zwitsaldoekjes die zaten er allemaal niet in bij mij. Oh en mocht je denken: lekker zwaar pakket! Er zit een pak bar-le-duc in van 2 liter
hier vandaag gehaald en zeker de moeite waard. wat had k erin? Babyshampoo, luiers, groot pak billendoekjes, roosvicee, tijdschrift, serviesje van bibaboerderij, potjes eten, barleduc, robijn wasverzachter, en snoepjes van zonnatura. Volgens mij was het dat. Is de moeite waard toch...
dan moet je opschieten pix... kan nl maar tot 2 maanden. ik vond het een leuk pakket. ik heb ook de doos van Jan Linders gehaald.. die was ook leuk. wat daar in zat was bv babyshampoo, pak water, potjes voeding, pak koffie, snoepjes, fles wasmiddel of zoiets.. in elk geval allemaal leuk spul twv 25 euro. voor c1000 hoef je niet in foldergebied te wonen, voor de Plus wel.
mijn man heeft hem opgehaald vandaag. zeker de moeite waard. Jeetje wat een leuke dingen. Ze deden heel makkelijk. Ik hoorde dat bij sommige c1000 ze het kaartje houden en je id willen zien. We hebben het kaartje weer meegekregen en zijn id is niet eens gevraagd. Echt een aanrader de doos.
misschien dat ze niet zo streng zijn. bij die van ons waren ze sowieso heel makkelijk en waarschijnlijk ook daarin. Gewoon proberen dan hoor je het wel toch?> het was namelijk wel de moeite waard vind ik.
Ik had o.a.: Babyshampoo, luiers, pak billendoekjes, roosvicee, Friso fruitsap, tijdschrift, bibaboerderij pleisters, 1e potje eten, robijn wasverzachter en knappeltjes van zonnatura. De rest weet ik niet meer, maar ik vond het zeker de moeite waard. ik moest het kaartje en een kopie ID inleveren. (De kopieeermachine van het filiaal was kapot, maakte ze een kopie op kantoor, mocht ik nog 10 cent voor betalen ook. Nou ja!)
Hier ook de doos gehaald. Zat een tijdschrift, pak water, bibaboerderijbordje, bekertje en bakje (het bekertje was na 1 keer in de vaatwasser al kapot, maar goed, gratis, dus ik mag niet klagen), Roosvicee, billendoekjes, wegwerpslabben, knappeltjes, Robijn wasverzachter, 4 luiertjes, Nutrilon standaard 2 proefzakje, 2 potjes voeding en bonnen voor gratis producten bij besteding van een bepaald bedrag.
erg leuke doos inderdaad en ook leuk die kadobonnetjes. bij 15 euro boodschappen gratis een pak newborn luiers(moet je kind niet te zwaar zijn anders passen ze niet) bij 15 euro boodschappen gratis wasgel en shampoo. bij 10 euro boodschappen gratis billendoekjes en bij 10 euro boodschappen gratis bibaboerderij diksap. hier houden ze de geboortekaartjes en die hangen ze aan een lint in de winkel, erg leuk.