Hoe is het nu met je? Ik heb afgelopen februari een bbz gehad. En mij is verteld dat je dat meestal pas (heel moeilijk) kunt zien als het te laat is. Oftewel, als je eileider is gesprongen en er bloed in de buikholte komt. Ik heb het zelf gezien op de echo toen ik savonds op de huisartsenpost zat en met spoed werd doorgestuurd naar de dienstdoende gyn. Er was een vaag grijs rond plekje te zien bij de eileider. Ze moesten heel goed kijken. Ik zou dus zéker contact opnemen met het ziekenhuis en bloed laten prikken. ALs je hcg hebt en een lege baarmoeder dan zou 1+1 2 moeten zijn. Ik vind het ook een hele rare gang van zaken... ALs ze er niets toe doen kan er een beschadiging optreden zoals bij mij een eileider scheuren.
Ik vind het heel erg voor je als het zo is meid! Maar waarom ga je nu niet meteen naar het ziekenhuis als je zon pijn aan je schouder hebt je had gisteravond al moeten gaan! Ik was al meteen naar seh gerend... Het kan een symptoom van BBZ zijn...en kan levensgevaarlijk zijn meid!! denk aan jezelf man!
Ik sluit me aan bij de andere meiden! Ik zou ook zeker bellen en zeggen dat je duidelijkheid wilt!!! Succes en sterkte!!
die pijn aan me schouder is al weer weg heel raar kom net van de huisarts en die snap ik echt niet hoor ja je bent gewoon zwanger zoals de test zegt je hoeft niet altijd verdikt baarmoederslijmvlies te zien in een vroeg begin die test kan niet zo goed positief zijn als je niet zwanger bent ik vroeg of het dan niet bbm kom zijn maar dat kon niet dat ging gepaard met buik pijn en zo ikk moest gewoon geduld hebben de ene zwangerschap komt gewoon later op gang als de andere ik zeg van maar wat als we straks 5 jaar bezig zijn omdat hij zo vaak zegt (ja je lichaam werkt gewoon goed omdat je gewoon zwanger wordt ) dus geen reden om iets verder te onderzoeken ik wordt echt ziet van die ROT artsen !!!!
okee raar verhaal, ik zou gewoon zelf naar t ziekenhuis bellen en vragen of je een bloedtest mag laten doen. Je arts mag je als je er trouwens op staat geen bloedtest weigeren btw, dus als ziekenhuis een verwijzing wilt, terug gaan naar je arts, desnoods een andere arts dan je ha en zeggen dat je niet eerder weggaat dan dat een bloedtest mag doen. Heb je een foto van die duidelijke test?
me computer doet raar maar het is ongeveer zelfs iets donkerder als die van jesje1982 op pagina 167 op topic van vage en onduidelijke testen en dan de onderste test van 14-07
Staartje, ik vind dat je ha je wel eens zou mogen doorsturen naar een gyn! Uit je onderschrift te lezen, werkt je lichaam helemaal niet zo goed dus dan zou dat toch verder onderzocht moeten worden? Ik vind het ook maar raar dat hij je gewoon door laat lopen. Als je ruim 7 weken bent is er echt al veel meer te zien dan alleen verdikt baarmoederslijmvlies... Kom goed voor jezelf op hoor! Anders zit jij straks misschien met de penarie..
staartje, ik vind t allemaal wel een beetje een raar verhaal worden hoor, waarom kom je niet voor jezelf op dan bij de arts?
@staartje Ik zou ook een bloed test eisen ! Je moet toch echt wat gaan ondernemen ?? Of je moet een cb doen met indicator mss ben je nog maar net zwanger ??? Gewoon op je strepen staan bij artsen hoor ik heb al zoo vaak ruzie gehad maar altijd gelijk gehad ! succes !
Ik zou als een gek naar de ehbo gereden zijn! Ik ga toch echt niet afwachten tot mn eierstok knapt ofzo! Sorry vind het echt heel naar van je.. Maar vind dat je een beetje te laks omgaat met een risico om je eierstok kwijt te raken..
wanneer kreeg je de iets duidelijkere testen? misschien ben je gewoon veel minder ver als je dacht en was de spotting op dag 12 na je ei gewoon je ongi? edit: heb je FF kaartje bekeken, dan zou je nu net ong een week na ei zitten... je hebt toevallig niet een week geleden die meest posi test gehad? dan zou ie van een eventueel ei kunnen zijn namelijk, heb ik ook gehad...
maar wat ik niet helemaal snap is je hebt gister een echo gehad en ze zeiden dat ze niets zagen enz.. hebben ze je dan zomaar weggestuurd? Ze moet toch wel wat gezegd hebben tegen je? Moest je afwachten? Of moet je weer terugkomen? Of hebben ze je gewoon gezegd je bent niet zwanger en ook niet zwanger geweest... En idd aan je onderschrift te zien heb je verdorrie al een hoop meegemaakt! Dat weet je dokter toch ook! Echt hoor meid...doe zelf nog een test voor de zekerheid..en bel anders de vk nog is op en zeg dat je het allemaal niet vertrouwd enzo..zij kennen je geschiedenis.. Echt voor jezelf opkomen hoor! Nog 1 vraagje...voel je je ook zwanger?
sorry vindt het allemaal beetje raar.en ook nog eens een tempkaartje die dan ook niet kan kloppen maja.zal wel aan mijn liggen
ik heb net mijn zusje gesproken ( werkt als gyn in een ziekenhuis) ik belde haar voor iets anders en tijdens het bellen zag ik dit. Zij zei als je een goede test hebt en je bent 7 weken zwanger en er is niets te zien ga dan nu naar het ziekenhuis alles lijkt op een eg en dat is heel erg gevaarlijk. Ik hoop dat je zo verstandig bent om te gaan het zo zo zonde als het te laat is.
@Staartje, Ik las ergens dat Moeder voor moeders bij je langs zou komen? Is ze nog geweest? Wat kwam er uit haar zwangerschapstest?
ik ben t wel met gimena eens dat t een raar verhaal begint te worden.. Ik snap werkelik niet wat je nog achter je pc doet.. wil niet lullig doen hoor, maar een bbz is DODELIJK!!!!!!!!!.. vind dat je er idd erg laks mee omgaat... schouderpijn of niet.. er klopt iig iets goed NIET.. ik zou het willen weten.. kennelijk zit je nog in een ontkenningsfase ofzo......ik snap je iig niet..