nou... jeetje... iemand met zoveel vmk/mk zou zeker niet zo rustig achter de pc zitten ik had persoonlijk de wachtkamer van de gyn gebivakeerd (heb ik al eens gedaan en ze helemaal gek gemaakt maar kreeg wel keer op keer gelijk) net wat een paar al zeggen heeeeel vreemd
ik heb verschillende forms gelezen. puntje bij paaltje kloppen dingen niet! en vooral als ik lees dat je 10 juli niet positief heb getest. al heb je een bbz heb je nog hgc in je urine. en wat Ichtus zegt! bbz is dodelijk!
Je haalt de woorden uit mn mond.. En dan nog afwachten tot je eierstok knapt.. Nee ik kan me hier niets bij voorstellen.. Als ik in jou situatie had gezeten dan had ik des noodsd naar elke e.h.b.o gereden in NL om te zeker te weten dat ik geen BBZ had/heb... En eerder zou ik niet naar huis gaan
hier is de link. http://www.zwangerschapspagina.nl/stel-vraag-de-verloskundige/218656-test-positief-negatief-positief-negatief-weet-niet-meer.html
begin beetje kwaad te worden zelfs *schaam* maar ik ben dolblij dat ik er bij beide bbz's ze gek heb gemaakt en als de kippen er bij was, waardoor ik wel mn beide eileiders nog heb
Ik vind ook dat ze moet gaan maar nu zat ik na te denken als het de 10e negatief was dan is hij pas 6 dagen positief dan zou dat betekenen 5 weken toch?? dan kan je ook nog niets zien. Ik zou zeggen stap 1 bloed prikken stap 2 een onderzoek om te kijken of alles er goed uit ziet.
ik had al heel snel mijn twijfels bij dit verhaal, maar goed.. ikzelf ben ook een ster om van mijn eigen situatie een twijfelverhaal te maken dus wat dat betreft houd ik altijd heel lang mijn mening voor me. Maar misschien is ze nu wel naar de ehbo geraced... we zullen t vanzelf wel horen.. of niet....
ik had het ook toen ik het hellmaal door las een aantal vraag tekens. maja ben benieuwt wat ze erop zegt of wat er gaande is. en dat ze idd bij de EHBO zit
haar eerste posi test was al een wk of 3 geleden...werd toen alleen niet donkerder.. daarna nega.. toen weer posi.. ik heb een test gezien die toch echt positief was.. maar goed.. kweenie hoor.. tis wel allemaal heel vreemd.. kan me gewoon niet voorstellen dat een gyn of ha zomaar dit soort dingen zegt bij deze aanwijzingen en haar weer naar huis stuurt zonder verder onderzoek.. dat kan gewoon niet.. als dat echt zo is dan vind ik dat een rechtstreekse ticket medische tuchtraad waard..
ja maar dat kan weer niet met dr cyclus, dan zou ze pas 4 weken zijn.. maar wat ik niet helemaal snap, die MvM testen zijn veel minder gevoelig als de kv test.. hoe kan die dan licht posi zijn geweest met een licht posi en soms nega kv test? Ik denk dat je een vmk hebt gehad ofzo en dat je nu nog posi tes van de rest hcg... Wat je arts zegt kan sowieso niet. Hoop dat we nu niks van je horen omdat je je bloed laat prikken.
@ lautjup... dan was er wel al verdikt baarmoederslijmvlies te zien bij de echo's bij beide bbz's was er te zien dat er een zwangerschap was en met 2de bbz heb ik met 5 weken de behandelkamer dus gebivakeerd ze wilde me naar huis sturen met je bent korter zwanger, toen was er wel verdikt bm slijmvlies te zien maar ik had ovu testjes om te bewijzen dat mn ei op tijd was en niet laat en ben net zolang blijven zitten tot die vrouw mn eigen gyn erbij haalde
precies.. en eergister is de mvm weer geweest.. wat die test heeft gedaan wordt ook nergens weer gemeld..
Klopt heb toen ook op haar gereageerd maar geloof dat ze toen ongesteld geworden was vlak voor of ná de test...