ik laat haar zeker het verhaal doen ben er ook zeer benieuwt naar. ik hou haar absolut niet tegen. dus we zien van zelf wel hoe en wat. en als ze geen verhaal meer doe is het voor mijn wel al duidelijk zat
ik ben er mee gestopt laat haar eerst der verhaal laten doen en kijken wat ze zegt.wordt scheel van al die testen kijken.
Ja ik geef Antaris wel een beetje gelijk.. maarja toch..op deze manier is het ook niet goed natuurlijk...want ze laat een heleboel mensen dingen geloven die waarschijniljk helemaal niet waar zijn..en er zijn mensen die echt mee leven..ik leefde ook mee...schrok me rot toen ik het las..en wel meerdere..
Antares en minimuis hebben wel een punt.. maaarrrrr... wanneer er zoveel tegenstrijdigheden verteld worden dan wordt je wel argwanend.. soms klopt het gewoon niet..en als je dan oprecht meeleeft en geinteresseerd bent en dan ontdekt dat t hoogstwaarschijnlijk een opsomming is van onwaarheden dan word ik daar best onpasselijk van. ik vind dat gewoon oneerlijk.. maar goed.. ik hou ook een slag om de arm.. en zoals ik al eerder zei.. ik hoop dat mijn gevoel het bij het verkeerde eind heeft.. (zoals wel vaker) en dat t klopt wat ze schrijft, maar dan dat er niets ernstigs aan de hand is natuurlijk..
Ik heb haar testen ook eens bekeken... maar ik vind het allemaal maar hele erge twijfeltesten. Ook is er elke keer een rede voor haar twijfeltesten zoals blaasonsteking of de thermometer is bijna leeg (dalende temp) Maar nooit geeft ze toe dat het ook wel eens kan zijn dat het vals opsi testen zijn zoals de laatste tijd veel voorkomt bij de kv. Als je ziet op het forum dat er tegenwoordig zo veel meiden vals posi testen, dan moet er toch ergens een lampje gaan branden? Ik hoop echt voor haar dat ze gewoon zwanger is, en dat ze gn bbz heeft. Maar helaas... de adviezen die hier gegeven worden, daar doet ze ook niets mee naar m.i. Erg jammer... kan juist duidelijkheid geven of ellende besparen...
nu als ik terug lees test ze ook steeds rond dag 31...gaat uit van een cclus van 28 dagen en is vaak pas na 50 dagen ongesteld....of weer een vmk....na twijfeltesten. Ik zou dan denken (weer mijn mening) HCG testen slaan heel soms positief uit als je een ovulatie hebt.....dus mogelijk wil ze graag zwanger zijn..maar vergeet even dat haar cyclussen langer zijn. Zowiezo vind ik dat een HA haar niet alleen naar een psycholoog moet sturen omdat ze er zo mee bezig is...makkelijk gezegd!! Maar ik zou ook een doorverwijzing voor de gyn willen hoor. Zowiezo omdat ze denkt zoveel mk te hebben gehad....of echt gehad dat laten we even in het midden. (persoonlijk vind ik vmk een onzin woord....pas als je een knaltest hebt en dan echt strepen even dik...en 2 weken over je NOD heen bent en zeker weet dmv echo ovulatietest of temperaturen wanneer je ei was.....dan vind ik dat je een vmk hebt gehad) Oh dwaal af...maar dan zou ik graag doorverwezen worden. Zowiezo om te kijken of miskramen voorkomen kunnen worden...ook vmk in haar geval. En ook die onregelmatige cyclus!! want dat is toch echt heeeel onregelmatig hoor.... Dat was voor mij de trigger dat er iets niet goed zat..... Groetje, MIranda
Helemaal mee eens! Ik kan er vaak ook niet tegen als het woord vmk te pas en te onpas word gebruikt. Wat erg eigenlijk, dat ik ook alle berichten ga napluizen...
nu ik zit te lezen zie ik dat ze online is en ik hoop dat ze bij een arts is geweest. Mensen stellen vragen en hebben vragen ik hoop dat je antwoord voor ons hebt. Ik hoop voor je dat je zwanger bent en dat alles goed gaat.
ze is weer weg zonder een reactie dat vind ik raar. ik hoop dat ze nog wel iets laat horen. er zitten heel veel mensen te lezen en voor haar te hopen maar nu begin ik er toch aan te geloven dat het een leugen is anders had ze nu wel een reactie gegeven. Jammer!! Ik ga hier niet langer meer mijn tijd in stoppen vind het wel een naar gevoel dat mensen gewoon maar wat neerzetten voor aandacht.
antares ik had idd ook geopperd ivm de eisprong, ik heb dit zelf namelijk ook meegemaakt, dat ik een licht streepje kreeg bij eisprong.. Jammer dat ze niks heeft laten horen .
Jammer dat ze niet reageerd, maar eerlijk.. hoe onzinnig ik het verhaal ook ivnd.. een reactie had ik ook niet meer verwacht na "ons" commentaar... maar jammer is het wel..ze had wel duidelijkheid kunnen geven en onze wantrouw weg kunnen halen wellicht.. nou ja.. we zullen t waarschijnlijk nooit weten..